۱۱۷۰ میلیارد ریال؛ حجم پروژه های مدیریت شهری آران و بیدگل

شهردار آران و بیدگل گفت: حجم پروژه های در حال تکمیل حوزه مدیریت شهری آران و بیدگل تا پایان سال جاری بالغ بر ۱۱۷۰ میلیارد ریال است.

دکتر محسن صانعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: حجم پروژه های عمرانی در حوزه مدیریت شهری آران و بیدگل برای ۴ ماه پایان سال توسط شهرداری آران و بیدگل قابل توجه خواهد بود.

 

شهردار آران و بیدگل افزود: پیش بینی می شود پروژه های عمرانی در سطح شهر آران‌ و بیدگل با اعتباری بالغ بر یکهزار و یکصدو هفتاد میلیارد ریال اجرا و به بهره برداری برسند.

 

صانعی با اشاره به اجرای آسفالت معابر در سطح شهر از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: بحمدالله امسال توانستیم تعداد زیادی از کوچه ها و معابر اصلی شهر را آسفالت کنیم و انشاالله این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

 

شهردار آران و بیدگل افزود: با هماهنگی ها و پیگیری هایی که مجموعه مدیریت شهری انجام داده است توانستیم مجوز بیش از ۸۰۰ تن قیر را برای آران و بیدگل دریافت کنیم.

 

صانعی در ادامه اظهار داشت: امیدواریم تا پایان سال بتوانیم برای تکمیل آسفالت قابل توجهی از معابر سطح شهر که در راستای ایجاد آرامش و رفاه حال همشهریان عزیز می باشد اقدامات خوبی انجام دهیم.

 

وی افزود: با این میزان قیر اختصاص یافته می توانیم تا مساحت ۱۳۰ هزار متر مربع از معابر را تحت پوشش آسفالت قرار دهیم.

 

شهردار آران و بیدگل تصریح کرد: مردم به عنوان ولی نعمت مسئولین، خواستار خدمتگزاری صادقانه و متعهدانه هستند و امیدواریم بتوانیم در این راستا موفق باشیم.

 

 

کد خبر 1233573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha