اجرای برنامه علمی تفریحی «شوکوفیلم» در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از اجرای برنامه علمی تفریحی «شوکوفیلم» ویژه کودکان و نوجوانان در این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: برنامه علمی تفریحی «شوکوفیلم» شامل پخش فیلم، انیمیشن، کتاب‌باز، قصه و نمایش با رویکرد بالا بردن نشاط اجتماعی به صورت هفتگی در شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این برنامه شامل پخش فیلم، انیمیشن، کتاب‌باز، قصه و نمایش با رویکرد بالا بردن نشاط اجتماعی مخصوص جوانان و نوجوانان است که پنج شنبه هر هفته در تالار اندیشه شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

 

ضابطی با اشاره به استقبال بسیار خوب کودکان و نوجوانان از این برنامه گفت: همه دستگاه های ذیربط در راستای بالا بردن شور و نشاط اجتماعی لازم است هماهنگ و با قدرت به این مقوله بپردازند و به همین منظور برنامه "شوکو فیلم" به همت موسسه هم اندیشان سیلک و با همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان، شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل ادامه داد: این برنامه در هفته بزرگداشت کتاب و کتابخوانی با برنامه های ویژه شامل کتاب باز قصه و شعر، اهدای جایزه و تجلیل از کتابخوانان برتر کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

ضابطی افزود: برنامه شوکو فیلم هر هفته پنج شنبه ها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در تالار اندیشه با برنامه های متنوع و شاد و نشاط آور پذیرای کودکان و نوجوانان است.

 

 

 

 

کد خبر 1233579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha