هفته بسیج ۱۲ خانواده نیازمند ساروی خانه دار می شوند|لزوم مدیریت فضای مجازی برای مقابله با تهاجم دشمنان انقلاب

شریفی با بیان اینکه انتظار ملت ایران اسلامی از مسئولان،‌خدمت صادقانه است،‌ گفت:اغتشاش،‌تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات، اقدام دشمن علیه کشور است که در این راستا آگاه سازی مردم باید توسط خبرنگاران در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سید ابراهیم شریفی امروز(۲۸آبان) در نشست خبری هفته بسیج با بیان اینکه بسیج یادگار ماندگار امام خمینی(ره) است که در همه عرصه ها اثرات ماندگاری را به جای گذاشته است،‌اظهار کرد: بسیج درس ایثار،‌رشادت و شهادت به ملت ایران اسلامی و دیگر ملت های آزاده جهان داده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه ساری با بیان اینکه کار فی سبیل لله و بی منت یکی از ویژگی های بسیج است، گفت: فرهنگ بسیجی برگرفته از اسلام ناب است و هرجا این تفکر رفته ملت ها بیدار شدند و در برابر زیاده خواهی نشام سلطه در عالم ایستاده اند.

 

وی از افتتاح ۱۲خانه محروم در هفته بسیج امسال خبر داد و افزود:‌قریب به ۲میلیارد تومان انواع لوازم التحریر تهیه  و درمهر تحصیلی بین نیازمندان توزیع شد.

 

شریفی به اقدامات سپاه ناحیه ساری برای آبرسانی به ۲۰روستا در بخش دودانگه، چهاردانگه و کلیجان رستاق اشاره و بیان کرد: طرح قرارگاه محله مهدوی نیز برای رونق بخشیدن به مساجد با نقش محوری روحانیت و ائمه جماعات محل جهت رفع مشکلات محلات نیز در دست اجراست.

 

وی از برگزاری بیش از ۱۷۰۰برنامه ویژه هفته بسیج در ساری خبر داد و یادآورشد: این برنامه ها در سطح پایگاه های مقاومت، محلات و مساجد برگزار می شود.

 

شریفی به فعالیت بیش از ۶۰۰پایگاه مقاومت در سطح ساری شاره کرد و گفت: برنامه های اردویی، علمی، ورزشی، فرهنگی، علمی و... به همت این پایگاه ها در طول سال به ویژه در ایام هفته بسیج در سطح شهر و روستاها برگزار می شود.

 

وی به اغتشاشات اخیر کشور و خیانت و خباثت عوامل داخلی استکبار باهمراهی عیادی استکبار جهانی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: به تعبیر سرردار شهید حاج قاسم سلیمانی این تهدید ها برای پیشرفت و توسعه ایران اسلامی فرصت تلقی می شود.

 

شریفی به کم کاری عده ای در حوزه تحقق منویات رهبری برای مدیریت فضای مجازی اشاره کرد و گفت:‌ متاسفانه مدیریت فضای مجازی در اختیار ما نیست و  در اختیار دشمنان انقلاب اسلامی است؛ آنها هستند که نظرشان را در این فضا  به کاربران این تحمیل می کنند. که باید با مدیریت فضای مجازی،‌توطئه های استکبار برای نوجوانان و جوانان تبیین شود.

 

 

وی با بیان اینکه انتظار ملت ایران اسلامی از مسئولان،‌خدمت صادقانه است،‌ خاطرنشان شد: مردم نیازمند آسایش و رفاه می باشند و این حق آنها است و بنابراین باید برای تحقق نیازهای جامعه به خوبی و جهادی تلاش کرد.

 

 

شریفی با اشاره به اهمیت روشنگری در خصوص ابعاد اغتشاشات اخیر در کشور از سوی اصحاب رسانه، گفت: اغتشاش،‌تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات، اقدام دشمن علیه کشور است که در این راستا آگاه سازی مردم باید توسط خبرنگاران در دستور کار قرار گیرد.

 

کد خبر 1233590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha