آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با حضور ۲۸۵ گروه جهادی در زنجان

سردار جهانبخش از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با حضور ۲۸۵ گروه جهادی به مناسبت هفته بسیج در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سردار جهانبخش کرمی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با توجه به استقبال گسترده گروه های جهادی و جهادگران از رزمایش اقتدار جهادگران و جهادگران فاطمی ۱و نیز اقبال طیف های مختلف مردم به مشارکت در خدمات رسانی به محرومین در قالب حرکت های جهادی ،رزمایش جهادگران فاطمی ۲ برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با اشاره به برگزاری هم‌زمان این حرکت جهادی در مناطق مختلف استان با مشارکت بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ جهادگر بسیجی، اظهار داشت: جهادگران فاطمی ادامه‌دهنده راه بسیجیان خط‌شکنی هستند که الگوی بی‌بدیل نسل‌های آینده شدند.

 

 وی با بیان اینکه جهادگران بسیجی با اتکا به قدرت ایمان و عزمی راسخ برای آبادانی ایران قوی و مقتدر خالصانه تلاش می‌کنند،تصریح کرد: رزمایش جهادگران فاطمی 2 در عرصه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی و درمانی، فرهنگی تبلیغی، دامپزشکی، معیشتی به مدت یک هفته در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

 

سردار کرمی با بیان اینکه رزمایش جهادگران فاطمی ۲ روز یکشنبه ۲۹ آبان ماه جاری در زنجان برگزار می شود،گفت:افتتاحیه این رزمایش روز یکشنبه از ساعت ۸:۳۰صبح در محل  سه راه امجدیه،کانون امام علی(ع)برگزار می شود.

 

 وی در پایان یادآور شد: این امر یکی از عوامل تثبیت و کارآمدی نظام را فراهم آورده و همچنین بارقه های امید را در دل مردم عزیز کشور روشن کرده است.

کد خبر 1233594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha