اجرای ۱۲۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در آستارا

قنبری از اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در بندر آستارا خبر داد و گفت: برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی اجراء می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، بهزاد قنبری امروز(شنبه، ۲۸ آبان) در جمع خبرنگاران به سالروز تشکیل بسیج در سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: بسیج امروز نه تنها در درون میهن اسلامی بلکه فراتر از مرزها نقش آفرینی می‌کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا از بسیج به عنوان یک نیروی اجتماعی، امنیتی و خدمات‌رسان نام برد و افزود: بسیج منشاء خیر و برکت برای کشور بوده و نقش خود را به خوبی ایفاء کرده است.

 

وی تقوا، اخلاص و مردم‌داری را از ویژگی‌های بسیجیان دانست و تصریح‌کرد: بسیجیان در ایام شیوع بیماری کرونا ویروس، پزشکان و سایر اقشار به مردم خدمات‌رسانی می‌کردند و در بحث کمک‌های مومنانه نیز نقش بی‌بدیلی در کمک به افراد نیازمند داشتند.

 

قنبری با بیان‌اینکه بسیج یک نیروی انقلابی است که محدود به مرزها نمی‌شود گفت: بسیج پاره تن ملت، از بطن ملت و برای ملت است.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه بسیجیان رضایت خدا و مردم را توامان مدنظر دارند، افزود: آنچه که تا امروز نسل به نسل و سینه به سینه در جامعه ما انتقال یافته، همچنان در حال نقش‌آفرینی بوده و انقلاب اسلامی را بیمه کرده همین فرهنگ بسیجی است.

 

وی با بیان‌اینکه با توجه به غفلتی که از سوی برخی از مسئولان و خواص نسبت به برخی ارزش‌ها صورت گرفت، دشمنان از خلاء به وجود آمده ورود پیدا کردند و تلاش داشته و دارند تا این ارزش‌ها را به ضدارزش تبدیل کنند، ادامه داد: مسئولان وظیفه دارند این ارزش‌ها را در زندگی خودشان و اداره‌ها نهادینه کنند، چرا که مردم به سبک زندگی مسئولان نگاه می‌کنند و سبک زندگی خود را متناسب با آنها تنظیم می‌کنند.

 

سرهنگ قنبری از اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در بندر آستارا خبر داد و تصریح‌کرد: شعار امسال هفته بسیج«بسیج خدمتگزار ملت» است.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی اجراء می‌شود، گفت: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان، یادواره‌های شهدا، برپایی میزهای خدمت، اجرای مسابقات ورزشی و محافل انس با قرآن و نشست‌های روشنگری و جهاد تبیین از جمله برنامه‌هایی است که به منظور بزرگداشت هفته بسیج در آستارا پیش‌بینی شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا از اجرای ۴۰ اردوی جهادی همزمان با هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و اظهارکرد: ویزیت رایگان در مناطق محروم، اجرای گشت‌های رضویون، توزیع بسته‌های مومنانه، ساخت مسکن محرومان، جشنواره جهادگران فاطمی، اجرا و افتتاح پروژه‌های آبرسانی و تجلیل از بسیجیان نمونه، افتتاح پایگاه مقاومت، برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی، پویش نذر خون، کارگاه تکریم بنیان خانواده، ارائه مشاوره‌های بهداشتی، حقوقی و کشاورزی، برگزاری نشست‌های سواد رسانه‌ای، اهدای لوازم‌التحریر در قالب اردوهای جهادی و تجمع بزرگ مردم و بسیجیان از دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج در بندر آستارا است.

کد خبر 1233616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha