تکمیل زیرساخت سایت صنوف آلاینده قاین نیازمند ۱۶ میلیارد تومان تأمین اعتبار است

محمدی گفت: تکمیل زیرساخت های سایت صنوف آلاینده قاین نیازمند بیش از ۱۶ میلیارد تومان تأمین اعتبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمد محمدی عصر امروز شنبه (۲۸ آبان) در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار کرد: شهرک صنوف آلاینده با ۴۰۰ عضو در دو فاز در قاین در حال اجرا است

 

فرماندار قاین با بیان اینکه زیرساخت ها در فاز یک صنوف آلاینده این شهر اجرا شده و اکثر واحدها دایر است، گفت: اما آسفالت ورودی شهرک و معابر به سمت بخش توسعه ای این سایت مشکل دارد که ۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.

 

وی با اشاره به اینکه برای اجرای برق در بخش توسعه فاز یک ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، افزود: مساحت فاز دو سایت صنوف آلاینده قاین ۱۵ هکتار است که فنداسیون همه قطعات اجرا شده است اما برای تکمیل شبکه آب ۵۵ میلیارد ریال، تکمیل برق ۵۰ میلیارد ریال و اجرای شبکه گاز داخل شهرک ۱۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که درخواست می شود تأمین آن در مصوبات سفر دوم رئیس جمهور به استان پیش بینی شود.

 

ابوالفضل ایروانی، فرماندار نهبندان هم در این جلسه با اشاره به مساحت ۱۹ هکتاری صنوف آلاینده این شهرستان، بیان کرد: با توجه به ضرورت این سایت اما هنوز بسترهای لازم ایجاد نشده است.

 

وی با بیان اینکه ۶۰۰ واحد صنفی واجد شرایط انتقال به این سایت هستند، افزود: نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار جهت مرحله آماده سازی برای استقرار صنوف آلاینده هستیم.

 

گفتنی است برای فاز یک سایت صنوف آلاینده بشرویه ۷۰ درصد و فاز دو آن ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل زیرساخت ها ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1233631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha