رزمایش کشوری فاطمیون ۲ در سرایان اجرا می شود

فرمانده سپاه سرایان گفت: رزمایش کشوری جهادگران فاطمی ۲ (فاطمیون) به نمایندگی از خراسان جنوبی همزمان با هفته بسیج در شهرستان سرایان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سرایان امروز شنبه (۲۸ آبان) در نشست خبری هفته بسیج اظهار کرد: با همه تلاش های دشمنان، مردم سرایان باز هم ولایتمداری خود را اثبات کردند.

 

سرهنگ غلامرضا خدادادی با تاکید بر اینکه امروز تمرکز دشمن با تمام توان در کمرنگ کردن و از بین بردن ارزش‌های متولد نظام اسلامی معطوف شده است، خاطرنشان کرد: هر زمان دولت انقلابی در کشور حاکم می شود متاسفانه دشمنی دشمنان بیشتر شده و به دنبال ناامید کردن مردم قدم برمی دارند و در مقابل، مردم انقلابی ایران با وجود تحریم ها و جنگ ترکیبی دشمنان، با افزایش بصیرت و دشمن شناسی خود از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار بوده و فتنه های آنان را خنثی می کنند.

 


وی با بیان اینکه از ۱۱۶ شهید شهرستان سرایان، ۶۴ شهید از شهدای بسیج هستند، بسیجیان را از کارآمدترین نیروها در همه میادین و دارای کارنامه درخشان توصیف کرد.

 


فرمانده ناحیه سپاه پاسداران سرایان در ادامه با بیان اینکه همزمان با هفته بسیج ۱۸۰ برنامه در سطح رده های مختلف بسیج شهرستان سرایان اجرایی می شود، از ارایه خدمت ۴۰ گروه جهادی به مردم شهرستان خبرداد و افزود: رزمایش کشوری جهادگران فاطمی ۲ به نمایندگی از استان خراسان جنوبی همزمان با هفته بسیج در شهرستان سرایان برگزار می شود.

 


وی از برگزاری نهضت روشنگری در سطح پایگاه های بسیج ادارات و مدارس با دستورکار جهاد تبیین، برگزاری یادواره های شهدا در فضای حقیقی و مجازی، دیدار با بسیجیان برتر و فرماندهان  پایگاه های مقاومت، برگزاری رزمایش کمک های مومنانه و جشن های رضویون، تولید کلیپ و موشن گرافی در فضای مجازی، دیدار با رزمندگان و خانواده معظم شهدا و غبارروبی گلزار شهدا، برپایی میز خدمت با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی و مسابقات ورزشی، برگزاری محافل و مسابقات قرانی، ویزیت رایگان و تقدیر از بهورزان روستایی، افتتاح طرح های عمرانی بسیج سازندگی و مهندسی را از جمله برنامه های پیش بینی شده در شهرستان به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج عنوان کرد.

 

وی ادامه داد: طرح آبرسانی به روستاهای بالادست شهرستان و آسفالت جاده های بین مزارع و ساخت و مقاوم سازی مسکن محرومین در دستورکار بسیج سازندگی شهرستان در سال جاری است.

 

سرهنگ خدادادی همچنین برگزاری رزمایش اقتدار بسیجیان در سه نقطه شهری همزمان با ۵ آذر ماه را یادآور شد و از برگزاری کارگاه های سبک زندگی و کاهش آسیب های اجتماعی همزمان با هفته بسیج در شهرستان خبر داد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1233636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha