۱۰۶ عنوان برنامه ویژه گرامیداشت هفته بسیج در خوسف اجرا می‌شود

ابراهیمی گفت: ۱۰۶ عنوان برنامه ویژه گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان خوسف اجرا می‌شود.

سرهنگ حمید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج امسال از 29 آبان ماه آغاز و تا روز پنجم آذرماه ادامه خواهد داشت.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف با بیان اینکه در شهرستان خوسف بیش از 106 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج تدارک دیده شده است، افزود: بیشتر این برنامه ها توسط رده بسیج و دستگاه های اجرایی پیش بینی شده است.

 

ابراهیمی گفت: به صورت عملی هفته بسیج را از هفته گذشته آغاز کرده‌ایم و فضازی سازی اماکن و معابر و میقات الصالحین و حلقه های صالحین در نماز جمعه شهرستان برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه دیدار بسجیان با امام جمعه شهرستان، 30 آبان ماه رزمایش جهادگران فاطمی در روستاهای مرکزی توسط ادارات خدمات رسان، بسیج سازندگی و دستگاه های مختلف به مدت یک روز از برنامه های شاخص هفته بسیج است، گفت: یادواره فرهنگی و یادواره شهدای مرکزی شهرستان خوسف از دیگر برنامه های شاخص هفته بسیج است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف از برنامه‌های جهادی بسیجیان جهادگر در روستاها به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: در هر روستا پایگاه مقاومت بسیج یک برنامه خدمتی را به صورت جهادی به فراخور امکانات انجام خواهند داد.

 

وی تصریح کرد: یادواره شهدای شهر ماژان در حسینیه این شهر برگزار و مراسم اختتامیه ادبی شعر سرود سرو با همکاری دستگاه های متولی با موضوع امنیت، بسیج و شهدا در روز سه شنبه در سالن بخشداری خوسف تدارک دیده شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف در پایان خاطرنشان کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی، غبارروبی گلزارهای شهدا، یادبود شهدا در خور و نوغاب، کلاته ملک و معدن قلعه زری، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بسیجیان و برگزاری همایش بزرگ بسیجیان همزمان با سالروز تشکیل بسیج از برنامه های شاخص هفته بسیج در شهرستان خوسف است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1233700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha