نوجوانان فعال مسجدی کانون «بشارت» قیروکارزین تجلیل شدند

جعفری گفت: در آیینی با حضور امام جماعت مسجد «شهید مطهری» قیروکارزین از نوجوانان فعال قرآنی کانون فرهنگی هنری «بشارت» تجلیل شد.

مصطفی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: فعالیت قرآنی در کانون فرهنگی هنری «بشارت» شهرستان قیروکارزین ویژه گروه های سنی مختلف برگزار می شود که نوجوانان نیز از گروه های فعال این کانون هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «بشارت» شهرستان قیروکارزین، افزود: قرآن آموزان نوجوان در این کانون فرهنگی هنری هر هفته گرد هم جمع شده و ضمن فراگیری آیات نورانی قرآن کریم به تلاوت این کتاب آسمانی می پردازند.

 

وی بیان کرد: با توجه به استقبال بچه های مسجد از کلاس های قرآن و تلاش آنها برای فراگیری آیات نور، تجلیل از فعالان قرآنی در دستور برنامه های این کانون قرار گرفت.

 

جعفری خاطرنشان کرد: بدین سبب در آیینی که با حضور حجت الاسلام «قائد»، امام جماعت مسجد و نمازگزاران مسجد «شهید مطهری» برگزار شد، از نوجوانان قرآنی کانون فرهنگی هنری «بشارت» تجلیل شد.

 

وی اظهار کرد: در راستای این اقدام، از 30 نوجوان مسجدی زیر 14 سال عضو کانون فرهنگی هنری «بشارت» که در زمینه برنامه های قرآنی فعالیت دارند، با اهدای جوایز تجلیل شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «بشارت» شهرستان قیروکارزین در پایان ابراز امیدواری کرد اینگونه برنامه ها در راستای ترغیب و تشویق بچه های مسجد به سوی فعالیت های قرآنی موثر گامی در جهت تحقق ایجاد جامعه ای با محوریت قرآن کریم باشد.

کد خبر 1233701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha