بسیج امروز یک تفکر و مظهر وحدت و اخلاص است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: امروز بسیج صرفا یک نهاد و یا سازمان نیست بلکه یک تفکر و مظهر وحدت و انسجام ملت و اخلاص در عمل است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، حامد آرامش با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: شجره طیبه بسیج یادگار ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است و امروز این نیروی الهی با هدایت رهبر معظم انقلاب بعنوان یک پشتوانه محکم و بازوی قوی در راه دفاع از میهن و آبادانی و پیشرفت کشور تبدیل شده است.


وی افزود: بسیج علاوه بر جانفشانی ها و ایثارگری ها در دوران دفاع مقدس، در طول ساليان متمادي از شكل گيري خود، حضوري كارآمد و تأثيرگذار در عرصه ها و صحنه هاي مورد نياز با محوريت فعاليت هاي فرهنگي، سازندگي و محروميت زدايي از مناطق محروم و كم برخوردار و ياري رساني به مردم در بحران ها و حوادث داشته است و امروز نيز با درك شرايط حساس كنوني مي كوشد تا با ايفاي شايسته رسالت هاي محوله و تقويت مؤلفه هاي وحدت زا، مسير تعالي، پيشرفت و عزت و اقتدار روزافزون كشور و تحقق گام دوم انقلاب اسلامي را بيش از پيش هموار سازد.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: رمز ماندگاری بسیج، ارتباط مستمر و گسترده و همه جانبه با مردم و پایبندی به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و ملت سرافراز ما همواره قدردان خدمات آن خواهند بود.


آرامش گفت: پایداری و استقامت بسیجیان سلحشور در دفاع از ارزش‌های نظام مقدس اسلامی شایسته تقدیر است و هفته بسیج بهانه‌ای برای پاسداشت این رشادت‌ها و دلاوری‌ها است.

کد خبر 1233703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha