ارائه خدمات دانشجویان ۳ دانشگاه فسا به محرومان در قالب اردوی جهادی

اردوی جهادی یک روزه دانشجویان فسا با حضور ۲۵۰ نفر از جوانان و نوجوانان شهرک «شهید طالقانی» فسا، در کارگروه های مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، به همت گروه های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور، آزاد اسلامی و دولتی فسا اردوی جهادی یک روزه با حضور ۲۵۰ نفر از جوانان و نوجوانان شهرک «شهید طالقانی» فسا، در کارگروه های مختلف برگزار شد.

 

این اردوی جهادی در قالب کارگروه های مختلف آموزشی، فرهنگی، طلاب، مشاوره، ورزشی، کودک و... برگزار شد که در بخش آموزشی تدریس و تقویت دانش آموزان پایه اول تا ششم ابتدایی و در بخش فرهنگی شامل برگزاری جمعه مهدوی و پخش رزق معنوی بود.

 

همچنین در بخش مشاوره با تشکیل کلاس مشاوره پیش از ازدواج و مشاوره برنامه ریزی درسی و در کارگروه طلاب نیز بیان احکام و رفع سوالات مربوط به مسائل شرعی بوده است.

 

در قالب کارگروه ورزشی نیز برگزاری مسابقات ورزشی ویژه پسران و در قالب کارگروه کودک تشکیل کلاس مهارت های پیش دبستانی و آشنا کردن کودکان با امام زمان (عج) از برنامه های اردوی جهادی دانشجویان بوده است.

 

در این اردو ۷۰ بسته لوازم التحریر ویژه دانش آموزان،محصولات مراقبت پوستی ویژه بانوان و محصولات حجاب ویژه نوجوانان بین اهالی آن منطقه توزیع شده است.

کد خبر 1233746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha