بسیج بدون ترس و دلهره در صحنه دفاع از انقلاب، نظام و ارزشها خواهد ماند

حجت الاسلام میثم محمدی سلیمانی گفت: تفکر بسیج همراه با ایمان، تقوا و یقین است و قطعا این اغتشاشات تاثیری در حرکت بسیج نخواهد داشت و بسیج همچنان بدون ترس و دلهره در صحنه دفاع از انقلاب، نظام و ارزشها خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۹ آبان ماه) در آستانه هفته بسیج نشست خبری فرمانده سپاه شهرستان جیرفت با اصحاب رسانه این شهرستان در سپاه برگزار شد.

 

حجت الاسلام «میثم محمدی سلیمانی» در این نشست، ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، گفت: امام راحل می فرماید؛ «بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند.»

 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جیرفت ویژگی های بسیج برگرفته از قرآن کریم است، افزود: ۱۱ ویژگی آن را می توان در آیات ۲۴ و ۲۵ سوره ابراهیم مشاهده کرد.
 
وی اظهار کرد: همان طور که درخت دارای رشد و نمو و پویا است بسیج نیز از ابتدای انقلاب اسلامی در حال رشد و بالندگی است و هرگز نمی میرد.
 
حجت الاسلام محمدی یکی دیگر از ویژگی های بسیج را پاک بودن و طیب بودن برشمرد و ادامه داد: همان طور که درخت دارای ساقه و برگ است بسیج نیز دارای ارکان و تشکیلات است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جیرفت ابراز کرد: تفکر بسیج همراه با ایمان، تقوا و یقین است و قطعا این اغتشاشات تاثیری در حرکت بسیج نخواهد داشت و بسیج همچنان بدون ترس و دلهره در صحنه دفاع از انقلاب، نظام و ارزشها خواهد ماند.
 
وی با بیان این مطلب که افق فکری بسیج محدود به دنیا نیست، خاطرنشان کرد: بسیج در همه دوران ها گوش به فرمان ولی فقیه است و هرگز جلوتر از ولی امر حرکت نمی کند.
کد خبر 1233750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha