برنامه های فرهنگی به مناطق روستایی و عشایری منتقل شود

فرخنده گفت: طعم شیرین برنامه های فرهنگی را باید روستائیان و عشایر ما نیز حس کنند و این برنامه ها باید به دل روستاها برده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علی فرخنده صبح امروز (۲۹ آبان) در دیدار اهالی فرهنگ و رسانه با فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که در گام دوم و ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل در حال تحقق است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: ریشه آرمان های امام راحل در مبانی اسلام ناب بود و امروز پشت صحنه ها و حکمت های کلام نورانی امام راحل برای کسانی که با مبانی فکری ایشان مانوس نیستند در حال واضح شدن است.

 

وی با اشاره به گام دوم انقلاب اسلامی گفت: امروز رهبر معظم انقلاب از احتضار نظام سلطه صحبت می کنند و خیلی افراد این سخنان را درک نمی کنند و ایشان فرمودند که حوادث اخیر جمع خواهد شد.

 

فرخنده با بیان اینکه شعار «یک دست صدا ندارد» در دین مبین اسلام جایگاهی ندارد، ادامه داد: اراده یک انسان می تواند دنیایی را متحول کند و جریان ساز باشد همان طور که امام راحل با نگاه و تفکر بسیجی خود دنیا را متحول کردند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در ادامه عنوان داشت: تحقق شعار امام راحل یعنی اهتزاز پرچم در بلندای قلل رفیع عالم جز با تفکر بسیجی و نگاه انقلابی و حرکت جهادی تحقق ناپذیر است.

 

وی با اشاره به اینکه امروز در بدنه فرهنگ و ارشاد اسلامی یک حرکت و برنامه تحولی ترسیم شده است، افزود: مرحله تهیه سند تحول فرهنگی استان در حال به اتمام رسیدن است و امیدواریم بتوانیم بر اساس برنامه هفتم توسعه و نقشه مهندسی فرهنگی کشور و بیانیه گام دوم انقلاب این سند را اجرایی کنیم و یک حرکت تحولی در حوزه فرهنگی استان رقم بزنیم.

 

فرخنده در ادامه گفت: طعم شیرین برنامه های فرهنگی را باید روستائیان و عشایر ما نیز حس کنند و این برنامه ها باید به دل روستاها برده شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه روز «نظارت و بازرسی» در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی تعیین می شود، افزود: در این روز به عرصه میدانی و ارزیابی برنامه ها و فعالیت های فرهنگی پرداخته خواهد شد.

 

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۲ بتوانیم برنامه های فرهنگی را در استان بهتر از گذشته پیش ببریم و شاهد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در استان باشیم.

کد خبر 1233755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha