شورای اقامه نماز در شرکت گاز استان فارس برگزار شد

جلسه شورای اقامه نماز امروز در شرکت گاز استان فارس با حضور حجت الاسلام سید مهدی حائری زاده، رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران، علی اکبر میدان شاهی، مدیرعامل شرکت گاز استان فارس و با حضور جمعی از اعضای شورای برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، جلسه شورای اقامه نماز امروز یکشنبه (۲۹ آبان) در شرکت گاز استان فارس با حضور حجت الاسلام سید مهدی حائری زاده، رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران، علی اکبر میدان شاهی، مدیرعامل شرکت گاز استان فارس و با حضور جمعی از اعضای شورای اقامه نماز و ائمه جماعات شرکت گاز استان برگزار شد.

حجت الاسلام سید مهدی حائری زاده در این جلسه به بحث و بررسی پیرامون موارد مرتبط با اقامه نماز پرداخت و گفت: انجام فرایض الهی نقش مثبتی در حوزه های اعتقادی، انگیزشی و بهبود عملکرد کارکنان دارد و در این میان افزایش آگاهی روحانیون ائمه جماعات از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز با قدردانی از فعالیت های مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در حوزه های فرهنگی و ارزشی افزود: ترغیب همکاران به شرکت در نماز جماعت زمینه ساز همدلی و همکاری بیشتر خواهد شد و در پرتو آن می توان به اهداف کلان سازمانی جامه عمل پوشانید.

در ادامه این مراسم علی اکبر میدان شاهی از عزم راسخ به منظور اجرایی سازی فرامین رهبر معظم انقلاب خبر داد و افزود: مولفه های جهاد تبیین و تحقق شعار سال به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و در این زمینه گام های استواری برداشته شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با تشریح برخی از این فعالیت ها افزود: قرآن خوانی، فعالیت های فرهنگی در مناسبت های دینی، بهره برداری بهینه از ظرفیت های فضای مجازی، آموزش های روانشناسی خانواده، نشر مبانی احکام و اخلاق در زمره فعالیت‌های شرکت گاز استان فارس است.

خاطر نشان می شود،‌ در پایان این مراسم از فعالان نماز در سطح شرکت گاز استان فارس تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1233771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha