اتصال ۳۰ روستا در شهرستان داراب به شبکه گازرسانی

میدان شاهی گفت: عملیات گازرسانی به 30 روستا در شهرستان داراب انجام شد و سه هزار و 700 خانوار در شهرستان داراب از شبکه گازرسانی بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، علی اکبر میدان شاهی، امروز یکشنبه (29 آبان) در جمع خبرنگاران از افتتاح سه طرح گازرسانی با هدف اتصال 30 روستا در شهرستان داراب به شبکه سراسری خبر داد و گفت: با بهره برداری از این طرح ها بیش از سه هزار و 700 خانوار از نعمت گازرسانی برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از عزم جدی دولت برای محرومیت زدایی و حمایت از تولید بواسطه طرح های گازرسانی خبر داد و افزود: با بهره برداری از پروژه های گازرسانی هفته دولت، درصد بهره مندی این شهرستان از نعمت گاز به سه و 94 صدم درصد افزایش یافته است.

وی با تشریح جزییاتی از این پروژه ها افزود: میزان اعتبار هزینه شده در مجموع این پروژه ها معادل 215 میلیارد تومان است و برای اتصال این روستاها به شبکه گازرسانی 254 کیلومتر شبکه گذاری و 2 هزار و 615 انشعاب ایجاد شده است.

خاطر نشان می شود، با افتتاح پروژه های گازرسانی در شهرستان داراب تعداد 30 روستا شامل «چمن مروارید»، «یردجمال»، «شهرک سیدالشهدا (ع)»، «حسین آباد»، «آب غرغر»، «کرسیا»، «کریم آباد»، «منصوریه»، «جونان»، «شهرک ایثار»، «دشت مزرعه»، «جلال آباد»، «بازرگان»، «دق آهو» و ... به شبکه سراسری گازرسانی متصل شدند.

کد خبر 1233777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha