روحیه و فرهنگ بسیج سازندگی در بدنه دولت تشکیل شود

نیکزاد گفت: روحیه و فرهنگ بسیج سازندگی در بدنه دولت تشکیل شود تا بدور از بروکراسی اداری بتوانیم با استفاده از روحیه بسیجی و جهادی کارهای بزرگ را به پیش ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، علی نیکزاد امروز (29 آبان ماه) در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سالن ولایت سپاه گفت: جمله «ما می توانیم» که معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) به آن می بالید امروز نشان می دهد که با اتکا به این شعار کلیدی در عرصه های مختلف پیشرفت، عزت و اقتدار علمی، دفاعی و سازندگی کشور پیشگام هستیم.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بسیج سازندگی مفهومی از خودباوری نوجوانان و جوانان انقلابی است که پا به عرصه ما می توانیم گذاشته اند و توانسته اند عرصه جهادی را برای مردم معنا کنند.

 

وی اظهار داشت: دولت باید در زمینه تکمیل پروژه های نیمه تمام کشور نیز عدالت را رعایت کند و در این زمینه با استفاده از فرهنگی جهادی و مشارکت دادن بسیج در اتمام این پروژه ها اهتمام داشته باشد.

 

نیکزاد خاطر نشان کرد: روحیه و فرهنگ بسیج سازندگی در بدنه دولت تشکیل شود تا بدور از بروکراسی اداری بتوانیم با استفاده از روحیه بسیجی و جهادی کارهای بزرگ را به پیش ببریم.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: تربیت نیروی انسانی مبتنی بر گام دوم انقلاب و توحیدی از دیگر کارهای اساسی بسیج سازندگی باید باشد تا با پرورش نیروی متخصص

 

نیکزاد عنوان کرد: متاسفانه دولت با مشکلات عدیده ای دست به گریبان است اما بسیج می تواند میدان دار برنامه های فرهنگی اجتماعی و اقتصادی باشد و این نیروی عظیم جهادی بهترین گزینه برای توانمندسازی آحاد مختلف مردم می تواند در کنار دولت به خدمتگزاری برای مردم بپردازد.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجلس انقلابی یازدهم نیز از قانون قرارگاه بسیج سازندگی حمایت جدی خواهد کرد و نمایندگان در این زمینه همبستگی دارند که باید از فعالیت های بسیج سازندگی حمایت شود.

 

کد خبر 1233802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha