۲۹۵۰ واحد مسکن محرومان و نیازمندان گلستانی در حال ساخت است

حسینی گفت: ٢ هزار و ٩۵٠ واحد مسکونی محرومان و نیازمندان در روستاهای استان گلستان در قالب طرح ها و تفاهم نامه های مشترک بنیاد با دستگاه های حمایتی مختلف در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سیدمحمد حسینی امروز در جمع خبرنگاران گفت: ٢ هزار و ٩۵٠  واحد مسکونی برای محرومان و نیازمندان در روستاهای استان در قالب طرح ها و تفاهم نامه های مشترک بنیاد با دستگاه های حمایتی مختلف با پرداخت ۲۹۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله و ۱۶۱ میلیارد تومان کمک بلاعوض در حال ساخت است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: روند ساخت این واحدها با اختصاص ٢٣ هزار و ۵٠٠  تن سیمان رایگان و یک هزار و ۵۴٠ تن میله گرد رایگان توسط بنیاد مستضعفان سرعت دوچندان گرفته است.

 

وی بیان کرد: در راستای تفاهم نامه دوجانبه بنیاد مسکن و کمیته امداد ۷۰۰ واحد، تفاهم نامه سه جانبه بنیاد مسکن، کمیته امداد و بنیاد مستضعفان ۴۵۰ واحد، تفاهم نامه ۵ جانبه بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، بسیج سازندگی و کمیته امداد ۱۲۰۰ واحد و طرح مسکن محرومین بنیاد مسکن هم ۶۰۰ واحد مسکونی در روستاهای استان گلستان در حال ساخت است.

 

حسینی همچنین از برنامه ریزی و تامین اعتبار برای احداث چهار هزار  واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی استان گلستان خبر داد و ابراز داشت ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای این امر اختصاص خواهد یافت.

 

 

 

کد خبر 1233810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha