مساجد و حسینیه ها ظرفیتی برای آگاهی بخشی به جامعه هستند

فرماندار شهرستان قرچک در دیدار با اعضاء هیئت امنای حسینیه شهدا مطرح کرد: از ظرفیت مساجد و حسینیه ها برای آگاهی بخشی به جامعه استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران،پیش از ظهر امروز یکشنبه(۲۹ آبان ماه) اعضاء هیئت امنای حسینیه شهدای شهرستان قرچک با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

 

علیرضا فاتحی نژاد در این جلسه با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه مساجد و حسینیه ها در جامعه گفت: مسجد و حسینیه محل ارتباط و انس با خداوند است و ارزش والایی دارد زیرا که در اعتلای بعد معنوی انسان نقش مهمی دارد.

 

فرماندار قرچک  حضور حداکثری مردم در مساجد و حسینیه را امری پسندیده دانست و اظهار داشت: هیئات امنای مساجد و حسینیه باید با برنامه ریزی، زمینه حضور حداکثری اقشار مختلف مردم علی الخصوص قشر جوان و نوجوان را در حسینیه و مساجد فراهم نمایند.

 

وی با تاکید بر نقش هدایتگرانه کسانی که دغدغه دین را  در جامعه دارند، تصریح کرد: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی باید از ظرفیت افراد مذهبی و مساجد در جامعه برای آگاهی بخشی و پاسخ به گره های ذهنی مردم استفاده کرد.

 

در ادامه این نشست صمیمانه که بهروز میری زاده معاون فرمانداری نیز حضور داشت در مورد مسائل فرهنگی مذهبی بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 1233861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha