بهره برداری از ۲ دستگاه آب شیرین کن ‌در روستای خضر نبی (ع) آبادان

سردار خادم سید الشهدا، از بهره برداری از ۲ دستگاه آب شیرین کن در روستای خضر نبی (ع) آبادان همزمان با آغاز هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سردار احمد خادم سیدالشهدا، امروز یکشنبه (۲۹ آبان) در آئین بهره برداری از ۲ دستگاه آب شیرین کن روستاهای خضر نبی (ع) و طره بخاخ که در روستای خضر نبی (ع) آبادان راه اندازی شد، اظهار کرد: این ۲ دستگاه آب در روستاهای طره بخاخ و قدمگاه خضر نبی (ع) هر کدام با ظرفیت ۱۰ هزار لیتر در روز به بهره برداری رسیدند.

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه در جنوب غرب افزود: با بهره برداری از این دستگاه‌های آب شیرین کن روستائیان به جای خرید هر بشکه ۲۰ لیتری آب شیرین به مبلغ ۶۰ هزار ریال، ۱۵ هزار ریال پرداخت می‌کنند و از ایتام بابت آب شیرین مبلغی دریافت نخواهد شد.

 

وی احداث آب شیرین کن در مناطق کم برخوردار و روستایی را از برنامه های کاری قرارگاه منطقه‌ای کربلای نیروی زمینی سپاه دانست و بیان کرد: با توجه به شوری آب در روستاها در گام نخست ۱۰ دستگاه آب شیرین کن در مناطق روستایی آبادان از جمله منیوحی، روستاهای شلاهی و اروندکنار نصب و به بهره‌برداری رسیده است.

 

کد خبر 1233868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha