برگزاری بیش از ۳۰۰ ویژه برنامه هفته بسیج در فومن

جعفری گفت: همزمان با هفته بسیج بیش از ۳۰۰ ویژه برنامه در شهرستان فومن برگزار می‌شود.

محسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج بیش از 300 عنوان برنامه با محوریت مساجد و پایگاه‌های بسیج پیش‌بینی شده که در سطح شهرستان به اجرا درمی‌آید.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن افزود: بزرگترین تشکل و سازمان مردم نهاد دنیا که در حوزه های مختلف فرهنگی ، نظامی و اجتماعی و ... بی نظیر است ،تشکلی بنام بسیج است که علی رغم امکانات محدود تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و الگویی برای مستضعفین و مردم زیر سلطه استکبار در جهان شده است .

 

وی گفت: هفته بسیج متعلق به همه مردم است و اگر بر کشور نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز باشد چشم طمع دشمن از آن کوتاه می‌شود.

 

جعفری با بیان اینکه بسیج زمانی که شکل گرفت باعث خیرات بسیاری برای کشور شد و توانمندی‌های زیادی در عرصه‌های مختلف برای کشور به دست آورد تصریح کرد: بسیج غده ای بر گلوی استکبار جهانی است که در جنگ سخت و جنگ نرم مقابله می‌کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه دشمن از آرمان‌های ما هراس دارد خاطرنشان کرد: نسخه جنگی دشمن برای ضربه زدن به موتور پیشرفت کشور، نفاق، ناامنی و جنگ داخلی است.

 

 

کد خبر 1233872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha