بدرقه باشکوه پیکر شهید مدافع امنیت «نادر بیرامی» در صحنه

مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان صحنه پیکر شهید مدافع امنیت «نادر بیرامی » را برای دستانشان بدرقه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ،امروز یکشنبه (۲۹آبان) پیکر مطهر مدافع امنیت شهید «نادر بیرامی»بر دستان مردم شهید پرور شهرستان با حضور خانواده‌های شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم استان از مقابل مسجد امام حسین(ع) شهرستان صحنه تشییع شد.

 

براساس این گزارش، شهید بیرامی ، ظهر روز جمعه، ۲۷ آبان‌ماه توسط اغتشاگران در حاشیه مراسم یکی از اساتید هنر در شهرستان صحنه با ضربات چاقو به شهادت رسیده بود، امروز بر دستان مردم‌ شهیدپرور و ولایتمدار این شهرستان تشییع شد.

گفتنی است در این مراسم، مردم حاضر در مراسم با سردادن شعارهایی خشم و انزاجار خود را از آشوب طلبان و اغتشاشگران اعلام کردند.

 

همچنین، مراسم وداع با پیکر شهید مدافع امنیت نادر بیرامی امشب ساعت ۱۹ الی ۲۰ در حسینیه شهدا گلزاری شهدای کرمانشاه برگزار خواهد شد و سپس پیکر پاک این شهید برای خاکسپاری به زادگاهش روستای قیطول بهراموندی از توابع بخش گواور منتقل شود.

لازم بذکر است،پیکر مطهر شهید فردا  دوشنبه( ۳۱ آبان‌ماه) ساعت ٩ صبح از یادمان شهدای گمنام شهرستان گیلانغرب به سمت‌ میدان مسجد جامع این شهرستان روی دست همشهریانش تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش روستای قیطول بهراموندی از توابع بخش گواور منتقل شود.

 

قاتل جوان ۲۲ ساله‌ای است که دارای سابقه شرارت و زندان است و با توجه به اقرار خود از موضوع بی‌اطلاع نبود و با شناسایی شهید به صورت داعش‌وار پاسدار ولایت را به شهادت می‌رساند.

کد خبر 1233889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha