اولویت دولت سیزدهم حمایت از تولید، ایجاد امینت شغلی و رفع مشکلات کارگری است

ذاکر استقامتی اولویت دولت سیزدهم را حمایت از تولید، ایجاد امینت شغلی و رفع مشکلات کارگری دانست و گفت: تلاش جریان های ضد انقلاب برای سوء استفاده از بسترهای نارضایتی، و مشکلات کار و کارگری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حسین ذاکر استقامتی امروز(یکشنبه،  ۲۹ آبان)  در جلسه کمیسیون کار و کارگری که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان آستانه برگزار شد با بیان اینکه حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات کارگری از اولویت های دولت سیزدهم است گفت: صیانت از جامعه کار، کارگری و کارفرمایی، هماهنگی و همفکری همه دستگاه های اجرایی برای حل و فصل مسائل کارگری ضروری است.

 

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه افزود: واحد‌های تولیدی و خدمات رسان باید حقوق و مزایای کارگران را جزء اولویت های خود قرار دهند.

 

استقامتی هدف کمیسیون را رصد مستمر بر مسائل و مشکلات جامعه کارگری و اقدامات پیشگیرانه در ایجاد و رفع چالش های اجتماعی  بیان کرد.

 

وی همچنین در ادامه بر ایجاد تعاون منطقه ای بین کارفرما و کارگری و سازمان های حمایت کننده به منظور  اطمینان خاطر و امنیت شغلی پایدار و رفع موانع مشکلات تولید، تاکید کرد.

 

ذاکر استقامتی با اشاره به تلاش جریان های ضد انقلاب برای سوء استفاده از بسترهای نارضایتی، رفع مشکلات کار و کارگری را از اعضای کمیسیون خواستارشد و اظهار کرد: ضمن توجه به زیر ساخت های شرکت های صنعتی چون پرکاپشت و نقرده، احصاء مباحث شهرک های صنعتی به منظور رفع موانع، ضروری است.

کد خبر 1233914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha