توزیع ۹۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان

سرهنگ اکبری از توزیع ۹۰۰ بسته معیشتی در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در شازند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سرهنگ رشید اکبری امروز یکشنبه (29 آبان ماه) در آیین رزمایش کمک مومنانه شهرستان شازند که با حضور فرمانده سپاه روح الله و به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج برگزار شد، گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج بیش از ۲۰۰ برنامه با ۴۰ عنوان برنامه در سطح شازند پیش بینی شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه شازند با بیان اینکه مهمترین رویکرد برنامه های هفته بسیج خدمت رسانی به مردم، رفع محرومیت زدایی و جهاد تبیین است، افزود: امید آفرینی یکی از مهمترین ضروریات امروز کشور است که در این راستا جهادگران بسیجی محور فعالیت های خود را امید آفرینی قرار داده اند.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان شازند ۸۷ گروه جهادی فعالیت می کنند، ادامه داد: این گروه ها در عرصه های سازندگی، محرومیت زدایی، بهداشت و درمان، اشتغال زایی، اقتصاد مقاومتی، نهضت کمک مومنانه، آموزشی و فرهنگی نقش آفرینی می کنند.

 

این مقام مسئول توزیع بیش از ۴۵ هزار بسته معیشتی در قالب نهضت کمک مومنانه، در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری را یکی از اقدامات مهم جهادگران بسیجی در سطح شازند دانست و گفت: امروز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در سطح شهرستان شازند آغاز شده است.

 

سرهنگ اکبری اضافه کرد: اجرای رزمایش کمک مومنانه یکی از محورهای مهم این رزمایش است که ۹۰۰ بسته کمک مومنانه به ارزش هر بسته ۷۰۰ هزار تومان بین ولی نعمتان انقلاب و به شکل محله محور توزیع خواهد شد.

کد خبر 1233922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha