اجرای ۱۱۰ برنامه در هفته بسیج توسط حوزه مقاومت بسیج «کمیل» سپاه ناحیه «بقیه الله (عج)» شیراز

نگهداری گفت: حوزه مقاومت بسیج «کمیل» سپاه ناحیه «بقیه الله (عج)» شیراز ۱۱۰ برنامه در هفته بسیج اجرا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مجتبی نگهداری، امروز یکشنبه (29 آبان) با گرامیداشت هفته بسیج در جمع خبرنگاران گفت: شعار محوری این هفته با عنوان «بسیج، خدمتگزار ملت ایران» انتخاب شده است و حوزه مقاومت بسیج «کمیل» سپاه ناحیه «بقیه الله (عج)» شیراز 110 برنامه در هفته بسیج اجرا می کند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج «کمیل» سپاه ناحیه «بقیه الله (عج)» شیراز افزود: اجرای پروژه های عمرانی و مرمت منازل، اهدا جهیزیه، تجلیل از بسیجیان نمونه در بخش های مختلف، دیدار با خانواده معظم شهدای بسیجی، برپایی میزخدمت در محله های کم برخوردار، برگزاری مسابقات، دیدار با مسئولین مجموعه ها و غبارروبی قبور مطهر شهدا، برپایی ایستگاه های سلامت، ایستگاه های توزیع شیرینی و شربت، برگزاری کارگاه های مشاوره و اشتغال زایی و گشت های اقتدار از جمله این برنامه هاست.

وی اعلام کرد: 6 پروژه عمرانی و مرمت منازل در «رکن آباد» و دروازه «اصفهان» شیراز با محوریت شیب بندی و ایزوگام پشت بام، ساخت سرویس بهداشتی، سرامیک منزل و تعمیرات گل و گچ به ارزش 500 میلیون ریال توسط گروه های جهادی «شهید قاسم سلیمانی» و«شهید سید حبیب حسینی» هم به مناسبت هفته بسیج اجرا می شود.

نگهداری ادامه داد: اختتامیه مسابقه کتابخوانی «روایت مقدس» که در هفته دفاع مقدس و با همکاری اداره کل فرهنک و ارشاد اسلامی، سازمان بسیج هنرمندان، کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان، «قبیله کتاب خوان ها» و شهرداری شیراز همراه با اهدا هدایا به ارزش 300 میلیون ریال در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری نشست های بصیرتی و آموزشی حضوری و غیرحضوری در هفته بسیج هم خبر اد و گفت: این نشست ها با توجه به اهمیت آگاه سازی و بصیرت افزایی آحاد مردم در سطح پایگاه ها با حضور اساتید و سخنرانان مطرح برگزار می شوند و در فضای مجازی هم اقداماتی همچون تولیدات چند رسانه ای، ساخت پوستر و کلیپ روز شمار هفته بسیج، پوستر های نمایشگاه های «بسیج خدمتگزار ملت ایران» و ... در هفته بسیج خواهیم داشت.

نگهداری با تاکید بر جایگاه و منزلت بسیج بیان کرد: امروز شاهد ثمره حضور بسیج در تمامی عرصه ها هستیم و بسیجیان در تمامی سختی ها همچنان پای انقلاب مانده اند و گوش به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هستند.

کد خبر 1233945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha