باید خدمات انقلاب برای مردم بیان شود/ با اتحاد مقابل دشمنان بایستیم

آیت الله نوری همدانی در دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: امروز باید خدمات انقلاب برای مردم بیان شود و با اتحاد و همبستگی در مقابل دشمنان بایستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به سابقه منطقه کاشان در گرایش به تشیع و پرورش عالمان برجسته‌ای همچون فیض کاشانی، ملا احمد و ملا محمد گفت: منطقه کاشان از دیرباز کانون مردمانی متدین و جویای علم بوده است از این رو دارای سابقه‌ای برجسته در علم و فرهنگ می‌باشد.

 

این مرجع تقلید، برگزاری مجالس با شکوه دوستداران اهل بیت (ع) را نشانه محبت و ارادت مردمان آن منطقه توصیف کرد و افزود: برگزاری این مجالس نشانه اخلاص، علاقه و محبت مردم این مناطق به معارف اسلامی و فرهنگ اصیل اهل بیت (ع) است.

 

آیت الله نوری همدانی با اشاره به حضور مردم متدین کاشان در صحنه‌های گوناگون انقلاب اسلامی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف روحانیون ارتباط مستقیم با مردم است و باید در کنار مردم بود و به صحبت‌های آن‌ها با تواضع گوش داد.

 

وی با مهم خواندن جایگاه تبلیغ و انجام امور فرهنگی از سوی روحانیت و مبلغان دینی خطاب به نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: حضور شما در کنار مردم و حل مشکلات آن‌ها سبب دلگرمی آن‌ها می‌شود نباید بین شما و مردم هیچ حجابی باشد چرا که مردم همیشه به علماء و روحانیون به عنوان تکیه گاه و پناهگاه خود نگاه می‌کنند.

 

آیت الله نوری همدانی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان و ضرورت آگاهی نسبت به مسائل روز و شناخت حوادث زمان تاکید کرد: امروز باید مردم را بیدار و از نقشه‌های دشمنان آگاه کنیم و خدمات انقلاب را برای مردم بیان کنیم و با اتحاد و همبستگی در مقابل دشمنان بایستیم.

 

وی با بیان اینکه خدمات صورت گرفته از سوی نظام اسلامی را از وظایف مسئولان برشمرد و گفت: این انقلاب برای ریشه کنی فقر و از بین بردن جهل و نادانی و آگاه کردن مردم و ایجاد رفاه و عدالت در جامعه بر پا شده است و این‌ها آرمان‌های امام راحل است.

کد خبر 1233954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha