ضرورت گفتگو با نسل جوان برای تبیین مسیر روشن انقلاب اسلامی

فوقی گفت: آن چیزی که امروز می‌تواند دشمن را از تلاش‌های خبیثانه‌اش ناامید کند، تلاش و خدمت خالصانه و صادقانه به مردم است؛ بیاییم ساختارهای غلط ذهنی را کنار بزنیم و با شنیدنِ حرف نسل جوان و نشست و گفتگو با آنان، مسیر روشن انقلاب را تبیین کنیم.

حجت الاسلام «مهدی فوقی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان ضمن اشاره به جایگاه و عزّت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی در جهان، افزود: یکی از اصول مهم عرض ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) و تعظیم شعائر الهی، آن است که قدردان این مسیری باشیم که بعد از 14 قرن به دست ما رسیده است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان نقش مداحان در بصیرت افزایی و روشنگری اذهان عموم جامعه را مهم برشمرد و گفت: نقش تشکل‌های میانی همچون کانون مداحان در ساماندهی و هدایت جریانات مردمی و اجتماعی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، نقش مهمی است و باید با جدیت برای تحقق ماموریت‌ها تلاش کنیم.


وی افزود: کانون مداحان یک تشکل مردمی است که باید پناه مادحین باشد و کارهای تشکیلاتی و مسیر موفقیت را برای آنان هموار سازد؛ تجربه نشان داده است، آنجایی موفقیت حاصل می‌شود که درگیر ضوابط اداری نشده‌ایم و با مردم ارتباط برقرار کرده‌ایم.


حجت الاسلام فوقی با بیان اینکه مداحان به عنوان مدافعان حریم اهل بیت علیهم‌السلام و انقلاب و ولایت، باید بارهای روی زمین مانده در این عرصه را برداشته و به منشأ مقصود برسانند، خاطر نشان کرد: حیات ما به ارتباط با مردم و حل مشکلات آنان است؛ ظرفیت کانون مداحان برای گره گشایی از کار مردم باید با محوریت، همبستگی، وحدت و با رویکرد جذب باشد.


وی با اشاره به اتفاقات چند روز گذشته در اصفهان و برخی استان‌های کشور که منجر به شهادت چندین تن از مدافعان امنیت و مردم شد، بر ضرورت حرکت در مسیر بصیرت‌افزایی و روشن‌سازی راه انقلاب برای جوانان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: آن چیزی که امروز می‌تواند دشمن را از تلاش‌های خبیثانه‌اش ناامید کند، تلاش و خدمت خالصانه و صادقانه به مردم است؛ بیاییم ساختارهای غلط ذهنی را کنار بزنیم و با شنیدنِ حرف نسل جوان و نشست و گفتگو با آنان، مسیر روشن انقلاب را تبیین کنیم.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در پایان سخنان خود با تاکید بر ضرورت جوان‌گرایی در عرصه‌ی تبلیغ، مداحی و سایر عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی افزود: نباید خاتمه‌بخش حرکت‌ها باشیم و لذا تشکیل شبکه مداحان جوان در استان اصفهان یک ضرورت است.

کد خبر 1233966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha