اعطای مجوز برای احداث واحد تجاری توسط مساجد

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر اهواز گفت: مساجد توانمند می‌توانند از طریق کسب مجوز تجاری بخشی از مشکلات جاری خود را مرتفع و امورات خود را بگذرانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، چهل و سومین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ورزش و امور جوانان شورای اسلامی کلانشهر اهواز با دستور کار طرح جابه‌جایی زمان برگزاری مراسم بین‌الحرمین، بررسی و تدوین طرح توانمندسازی مساجد سطح شهر در زمینه صدور پروانه تجاری، هم‌اندیشی کمیسیون در خصوص برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان و هم‌اندیشی کمیسیون بنیاد شهید استان خوزستان برگزار شد.

 

محمدحسین ملایی‌زمانی در خصوص مقوله کمک به خودکفایی مساجد اظهار کرد: از جمله معضلات مساجد امورات جاری آنهاست که در اکثر موارد با کمک‌های خیرین مرتفع می‌شود لیکن در این راستا موضوعی در کمیسیون فرهنگی مطرح شد که مساجدی که امکان کسب شرایط تجاری را داشته باشند با کسب درآمد تجاری امورات جاری خود را اداره کنند.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر اهواز تصریح کرد: این طرح در بسیاری از استان‌ها اجرا شده که در شورای شهر اهواز از طریق کمیسیون‌های فرهنگی و عمران در حال پیگیری و نهایی شدن است.

 

کد خبر 1233987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha