برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی به مناسبت هفته کتاب در فسا

فیروزی گفت: نمایشگاه گروهی نقاشی با آثاری از کودکان و نوجوانان در کتابخانه عمومی «شهروند» فسا برپا شد.

محمدحسین فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: همزمان با هفته کتاب، نمایشگاه گروهی نقاشی کودک و نوجوان عضو کتابخانه شهروند فسا در کتابخانه عمومی کودک و نوجوان شهروند برپا شده است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا افزود: در این نمایشگاه تعداد 26 اثر نقاشی از 17 هنرآموز کودک و نوجوان کتابخانه به نمایش گذاشته شده است.

 

وی درباره اهداف این برنامه فرهنگی اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف معرفی توانایی‌های کودکان و نوجوانان در زمینه نقاشی که در رده‌ های سنی چهار تا 15 ساله در سبک های سیاه قلم و مداد رنگی در طول تابستان امسال فعالیت و آموزش‌دیده‌اند، برپا شده و خانواده ها از نزدیک شاهد نتایج موفقیت شرکت فرزندان خود در دوره های هنری آموزی هستند.

 

فیروزی عنوان کرد: علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه مى توانند تا سوم آذر ماه از ساعت ۹ صبح  تا ۱۷ به کتابخانه عمومی «کودک و نوجوان شهروند» فسا، واقع در بلوار «صاحب الزمان (عج)»، بوستان «کتاب» مراجعه کنند.

 

این نمایشگاه با همکاری اداره کتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا و با حضور محمدصادق صفرپور شهردار فسا و جمعی از اعضای کتابخانه افتتاح شد.

کد خبر 1234008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha