اجرای ۱۷ هزار مترمربع آسفالت در روستاهای بخش مرکزی قرچک

بخشدار مرکزی شهرستان قرچک از اجرای پروژه زیرسازی، آسفالت و لکه گیری ۱۷ هزار مترمربع از معابر روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، مجید قیصرپناه صبح امروز دوشنبه(۳۰آبان ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به کارهای عمرانی صورت گرفته در روستاها گفت: توسعه زیرساخت های روستایی در حوزه های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و... ثمرات خوبی را برای اهالی روستاها به همراه دارد و باعث رضایت‌مندی این عزیزان می شود.

 

 

بخشدار مرکزی قرچک اذعان کرد: خوشبختانه در دولت مردمی سیزدهم نگاهی عادلانه به مناطق محروم و کم برخوردار شده است و در همین راستا توجه ویژه ای به روستا شده و بر توسعه و تقویت زیرساخت ها همواره تاکید می شود.

 

 

وی ادامه داد: اجرای پروژه آسفالت معابر روستایی یکی از اولویت های عمرانی مدنظر ما است که در این خصوص تاکنون ۱۷ هزار متر مربع زیرسازی، آسفالت و لکه گیری با اعتباری بالغ ۶۰ ميليارد ريال در سطح روستاهای قرچک انجام شده است‌.

 

 

این مقام مسئول افزود: این اقدام جهادی باتوجه به فرارسیدن فصل بارندگی و در جهت رفاه حال روستائیان صورت گرفته است و بزودی این روند در تعدادی از روستاهای قرچک ادامه خواهد داشت.

 

 

قیصرپناه با اشاره به برنامه های پیش رو در این بخشداری بیان داشت: فرصت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار با ارزش است و ما شبانه روز برای خدمت به مردم و روستائیان با تمام توان فعالیت خواهیم کرد تا بتوانیم با رفع مشکلات و تقویت زیرساخت ها گام خوبی در جهت پیشرفت روستاها برداریم.

 

 

بخشدار مرکزی قرچک خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی معابر روستایی ما در قرچک به جز معابری که ساخت و سازها تکمیل نشده و زیرساخت آب و گاز به آنجا اختصاص نیافته، دارای آسفالت است.

 

 

گفتنی است، این اقدامات تاکنون در هشت روستای صالح آباد، ولی آباد، محمدآباد، امین آباد، قشلاق اول، قشلاق دوم، داودآباد و قشلاق جیتو انجام شده است که این امر بزودی در تعدادی از این روستاها افزایش خواهد داشت.

 

 

کد خبر 1234009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha