مدیران برای انجام کار منتظر اعتبار نمانند/ ۸۰ میلیارد تومان برای توسعه و نوسازی ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان اختصاص یافت

سنگدوینی با بیان اینکه برخی از مدیران منتظرمی‌مانند تا اعتبار به آنها ابلاغ شود بعد شروع به انجام کار کنند، گفت: اینکه مدیران پشت میز بنشینند تا اعتبار به آنها ابلاغ شود، درست نیست بلکه باید از همه ظرفیت‌ها پیگیر تامین منابع اعتباری باشند.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهارکرد: اینکه مدیران پشت میز بنشینند و منتظر باشند تا اعتبارات به آنها ابلاغ شود و بعد پروژه ها و وظایف خود را انجام دهند درست نیست.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیران باید از همه ظرفیت ها برای تامین اعتبارات استانی و به ویژه ملی استفاده کنند.

 

وی با اشاره به فرسودگی ماشین آلات راهداری در استان بیان کرد: ناوگان ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از جمله در گرگان نیازمند نوسازی است و با پیگیری هایی که در سطوح ملی داشتیم توانستیم ۸۰ میلیارد تومان اعتبار به صورت نقد وارد استان کنیم.

 

سنگدوینی گفت: از این مبلغ ۵ میلیارد تومان آن صرفا برای بازسازی ماشین آلات راهداری شهرستان های گرگات و آق قلا اختصاص یافته است.

 

وی به مشکلاتی که در زمینه توزیع برق وجود دارد بیان کرد: پیمانکاران برق استان حدود ۵۰۰ میلیارد تومان مطالبات از این شرکت دارند که ما از طریق وزارت نیرو این موضوع را پیگیری کردیم و دستور ویژه برای پرداخت ۳۰ درصد مطالبات پیمانکاران استان را گرفتیم.

 

کد خبر 1234016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha