کانون قمر بنی هاشم(ع) هودر طبس از ۲۰ کتابخوان نمونه تجلیل کرد

مدیر کانون فرهنگی هنری قمر بنی هاشم(ع) روستای هودر طبس گفت:در راستای برگزاری جشن کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۰ نفر از کتابخوانان نمونه و برتر کانون و کتابدار تجلیل به عمل آمد.

علی عاملی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری قمربنی هاشم(ع) روستای هودر طبس به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قمر بنی هاشم (ع) هودر طبس با بیان اینکه کتابخانه کانون سال ۹۳ آغاز به کار کرده است، افزود: در این کتابخانه بیش از یکصد نسخه کتاب در حوزه های مختلف علمی، تاریخی، هنری و داستانی و غیره وجود دارد که علاقمندان از وجود این کتاب ها بهره مند می شوند.

 

وی به برگزاری جشن کتاب در کانون گفت: در راستای برگزاری جشن کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۰ نفر از کتابخوانان نمونه و برتر عضو کانون فرهنگی هنری قمر بنی هاشم(ع) هودر طبس و کتابدار کتابخانه این کانون تجلیل به عمل آمد.

 

عاملی به برگزاری مسابقه کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و ادامه داد: مسابقه کتابخوانی «کتاب دوست انسان» ویژه جوانان و نوجوانان به همت کانون قمر بنی هاشم(ع) روستای هودر طبس طی هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قمر بنی هاشم(ع) هودر طبس در پایان بیان کرد: برگزاری مسابقات نویسندگی و نقاشی و خوانش کتاب از جمله دیگر برنامه هایی بود که به همت کانون طی هفته کتاب و کتابخوانی اجرا شده است.

کد خبر 1234045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha