برگزاری اجتماع «اقتدار بسیجیان» با حضور ۵ هزار بسیجی بیرجندی

خراسانی مطلق گفت: اجتماع اقتدار بسیجیان در شنبه (۵ آذر) با حضور پنج هزار نفر از بسیجیان و با سخنرانی حجت الاسلام مختاری در مصلی المهدی(عج) شهرستان بیرجند برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سرهنگ حسین خراسانی‌مطلق صبح امروز دوشنبه (۳۰ آبان) در حاشیه همایش ارکان مساجد محلات اسلامی در بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این همایش با حضور ارکان ۱۶ مسجد از محلات مختلف سطح شهر بیرجند در حال برگزاری است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اهمیت نقش آفرینی مساجد در محله‌ها، گفت: این کار نیاز به هماهنگی های ویژه ای دارد که در همین راستا دو مسجد توانمند در این حوزه که تاکنون اقدام خوبی انجام دادند، تجربیات خود را به سایر مساجد در این همایش منتقل کردند.

 

وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج هزار و ۱۵۰ ویژه برنامه در قالب ۴۳ عنوان در سطح پایگاه های مقاومت شهرستان بیرجند اجرا می شود، افزود: همایش خانوادگی یاوران ولایت، رژه موتوری گردان های امنیتی، همایش ارکان مساجد محلات اسلامی، عطرافشانی گلزار شهدا، گردهمایی میقات صالحین با حضور ۱۰۰ حلقه در روز جمعه، یادواره شهدای امنیت، اردوی جهادی و مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله این برنامه ها است.

 

خراسانی مطلق بیان کرد: برنامه محوری اجتماع اقتدار بسیجیان در روز شنبه ۵ آذرماه با حضور پنج هزار نفر از بسیجیان و با سخنرانی حجت الاسلام مختاری در مصلی المهدی(عج) شهرستان بیرجند برگزار خواهد شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: در هفته بسیج، بیش از ۲۰ گروه جهادی به منطقه القورات (۱۰ روستا) شهرستان بیرجند برای خدمت رسانی به مردم اعزام خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۳۵ درصد جمعیت شهرستان بیرجند عضو بسیج هستند، افزود: هم‌اکنون حدود ۷۰۰ حلقه صالحین در مرکز استان فعالیت دارد و طرح صالحین به‌منظور تعلیم و تربیت جوانان بسیجی از سال‌های گذشته با شبکه‌سازی در مجموعه تعلیم و تربیت سپاه در دستور کار قرار گرفت.

 

 

 

 

کد خبر 1234079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha