جهاد تبیین نیاز  جامعه و لازمه مقابله با جنگ رسانه ای دشمن است

حجت الاسلام طهماسبی بر ضرورت جهاد تبیین برای مقابله ب جنگ رسانه ای دشمن تأکید کرد و گفت: امروز دانش‌آموزان بسیجی نقش اثرگذاری در جهاد تبیین دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، امروز(30آبان)، در جلسه اتحادیه انجمن اسلامی کوهدشت، اظهارداشت: باید زیرساخت‌های اعتقادی دانش‌آموزان همراه با بصیرت آنها تقویت شود.

 

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه امروز دانش آموزان هدف دشمن هستند، افزود: تقویت زیرساخت های اعتقادی سبب ناکام شدن دشمن در این عرصه خواهد شد.

 

وی با تاکید بر توجه به جهاد تبیین برای خنثی شدن اهداف دشمنان و جهان استکبار، عنوان کرد: دانش‌آموزان بسیجی نقش اثرگذاری در جهاد تبیین دارند و باید این مهم در مدارس و جامعه مورد توجه ویژه قرار گرفته شود.

 

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به اینکه جهان استکبار همواره برای تحقق اهداف و دسیسه خود به انواع ترفند و تهاجم روی می‌آورد، گفت: تهاجم نظامی داخلی و تروریستی نمونه ای از آن است.


وی با بیان اینکه منابع انسانی ثروت حقیقی یک جامعه هستند، عنوان کرد: پیشرفت و توسعه یک کشور منوط به ثروت منابع انسانی آن است و هر قدر کشور در حوزه منابع انسانی توانمند باشد آن کشور قوی‌تر و مقتدر است.


حجت الاسلام طهماسبی مؤلفه قدرت و ثروت در جامعه را تولید محصولات دانشی و علمی دانست و بیان کرد: اگر در علم و دانش ایمان، تقوا و اخلاق نباشد آن مجموعه به هدف مورد نظر دست پیدا نمی‌کند.

 

وی در پایان بر ضرورت بصیرت و هوشیاری دانش آموزان دربرابر توطئه های دشمن تأکید کرد و گفت: نسل امروز به عنوان آینده سازان این مملکت باید در برابر توطئه های امروز و جنگ رسانه ای دشمن هوشیار باشند.

 

کد خبر 1234091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha