به برکت مسجد و توان بسیج  قدم های خوبی در جهت خدمت به مردم برداشته شده است

محمودی گفت: به برکت مسجد و توان بسیج قدم های خوبی در راستای خدمت‌رسانی به مردم برداشته شده است و توزیع بسته های معیشتی با محوریت مسجد کار ارزشمندی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین در شانزدهمین مرحله از توزیع کمک های مومنانه که پیش از ظهر امروز دوشنبه (30 آبان ماه) در سپاه ناحیه ورامین صورت گرفت، اظهار داشت: یکی از نعمت های انقلاب همین شجره طیبه بسیج است و باید ایفای نقش آن که تاکنون مستمر بوده استمرار داشته باشد.

 


وی با تقدیر از نقش بسیجیان در مقاطع مختلف اظهار داشت: بسیج همیشه در خط مقدم  بوده و امروز نیز این وظیفه را در خدمات اجتماعی، رسیدگی به فقرا، اردوهای جهادی و نمونه آن توزیع بسته های معیشتی نشان داده که امروز به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ورامین صورت می‌گیرد.

 


حجت الاسلام محمودی نقش مساجد در چنین برنامه هایی را یک نقش محوری دانست و تصریح کرد: کار ارزشمندی که امروز صورت گرفته آن است که محوریت توزیع این بسته ها با مسجد است و ما سال ها به برکت مسجد و بسیج توانسته‌ ایم  قدم های خوبی را برداریم.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان گفت: خدمت به مردم در شرایط فعلی می تواند توطئه های دشمنان را خنثی سازد و قطعا این مردم پای نظام و انقلاب اسلامی هستند.

 

 

مهدی  امینی فرمانده سپاه ورامین نیز در این مراسم  در خصوص توزیع بسته های معیشتی بیان داشت: توزیع این بسته ها با همت مساجد و پایگاه های بسیج صورت خواهد گرفت و طی 16 مرحله 316 هزار بسته معیشتی در سطح شهرستان ورامین توزیع شده است و امروز نیز سه هزار بسته توزیع خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1234096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha