بازدید سرزده مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از هنرستان طالقانی شهر یاسوج

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت سرزده از هنرستان طالقانی شهر یاسوج بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های آموزشی این هنرستان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، حسنعلی عزت خواه در این بازدید سرزده که امروز (۳۰ آبان ماه) به همراه رئیس اداره فنی حرفه ای و کاردانش و رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان  صورت گرفت، ضمن حضور در کلاس های درس، با هنرجویان از نزدیک در فضایی صمیمی گفت و گو کرد.

 

وی در جمع هنرجویان این هنرستان ضمن تقدیر از زحمات مدیر، عوامل اجرایی و هنرآموزان که با برنامه ریزی و تلاش مضاعف از همه ظرفیت ها برای ارائه بهترین خدمات آموزشی و پرورشی به هنرجویان استفاده می کنند، گفت: تحصیل در هنرستان های فنی و حرفه ای برای یادگیری مهارت یک ضرورت بوده که لازم است هنرجویان از فرصتها برای مهارت آموزی به خوبی استفاده کنند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به دانش آموزان، افزود: با هویت و تاریخ انقلاب اسلامی آشنا باشید، وقایع روز را رصد کنید تا از محیط پیرامون خود آگاهی داشته باشید.

 

عزت خواه در جمع مدیر و عوامل اجرایی هنرستان طالقانی نیز به جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: معلمان عزیز در مقوله مهم جهاد تبیین رسالت خطیری بر عهده دارند و باید با آموزش و تربیت صحیح، دانش آموزان را با وقایع انقلاب آشنا کنند.

 

در این بازدید مدیر هنرستان طالقانی شهر یاسوج ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، گزارشی از فعالیت های آموزشی و پرورشی این هنرستان ارائه و مسائل و مشکلات پیش رو برای آموزش بهتر هنرجویان را مطرح کرد .

 

کشاورز خواستار توجه بیشتر به تجهیزات برای مهارت آموزی دانش آموزان به ویژه در بخش کامپیوتر شد.

کد خبر 1234124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha