جشنواره دوسالانه گفتمان خدمت به دنبال معرفی خدمات گروه های جهادی طلاب است

حجت الاسلام هاجری با ابراز امیدواری به استمرار روحیه و فرهنگ افتخارآمیز جهاد در روحانیت، گفت: گروه ها و فعالان جهادی ومراکزنیکوکاری برای شرکت دراولین جشنواره دوسالانه گفتمان خدمت باید تا۳۰آبان درسایت Goftemankhedmat.irثبت نام نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام عبدالرسول هاجری، امروز(30آبان) در نشست شورای سیاستگذاری اولین جشنواره دوسالانه گفتمان خدمت با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه درمازندران در حوزه امام علی(ع) ساری برگزارشد،با بیان اینکه این جشنواره که در لبیک به مطالبات رهبر معظم انقلاب برای ترویج و گسترش فرهنگ فعالیت های جهادی برای اولین بار برگزار می شود، اظهار کرد: حضور و مشارکت کلیه فعالان جهادی و موسسات و نهادهای مرتبط در اولین جشنواره گفتمان خدمت ضرورت دارد.

 

رئیس شورای سیاست گذاری اولین جشنواره دوسالانه گفتمان خدمت با بیان اینکه این جشنواره  در استان ها با حضور مدیران گروهای جهادی و تبلیغی طلاب و روحانیون و مراکز نیکوکاری و با ریاست مدیر حوزه های علمیه استان و مسئولیت اجرایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان برگزار می شود، افزود: مدیریت و راهبری تمامی مراحل این جشنواره در استان ها زیر نظر نماینده ولی فقیه دراستان صورت می گیرد.

 

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره معرفی فعالیت‌های فعالان جهادی حوزه برای محرومیت‌زدایی و خدمات رسانی به مناطق آسیب دیده در سراسر کشور است، اضافه کرد: ایجاد شبکه فعالان جهادی در کشور و هم افزایی و همکاری های مشترک آنها، از دیگر اهداف جشنواره است.

 

حجت الاسلام هاجری با اشاره به اینکه این جشنواره در دو مرحله استانی و ملی برگزار می شود، یادآورشد: مرحله کشوری در قم و تهران برگزار می شود.

 

وی با اشاره به مصادیق گام های اول گفتمان خدمت شامل اطلاع رسانی عمومی در قالب های موثر، شوق انگیز و زیبا، گفت: لبیک گروه ها و نیروهای تبلیغی و جهادی حوزه به فراخوان رهبری است تا بتوانند مجاهدت ها و تلاش های خاموش که در طول چهار دهه بعد از انقلاب تا کنون انجام شده و به جهت اخلاص نیروهای جهادی درتاریخ انقلاب اسلامی مکتوم مانده در قالب این جشنواره در تاریخ اسلام و ایران ثبت بشود.

 

حجت الاسلام هاجری با بیان اینکه عرضه کارجزء توصیه های الهی است و موجب ایجاد انگیزه در انسان هایی که می خواهند کار خیر انجام دهند، می شود، افزود: ترویج کار خیر موجبات پویایی و نشاط را در جامعه فراهم می آورد.

 

وی با بیان اینکه با برگزاری این جشنواره به دنبال همگانی شدن گفتمان خدمت هستیم، گفت:معرفی خدمات جهادی طلاب و روحانیت به سیل زدگان، زلزله زدگان، آسیب دیدگان کرونایی و...در قالب این جشنواره مورد توجه است.

 

حجت الاسلام هاجری از برگزاری این جشنواره در بازه زمانی پنجم تا هشتم آذرماه در مصلی امام خمینی(ره) ساری خبر داد و یادآورشد: گروه ها و فعالان جهادی ومراکزنیکوکاری برای شرکت دراولین جشنواره دوسالانه گفتمان خدمت باید تا30آبان درسایت Goftemankhedmat.irثبت نام نمایند.

کد خبر 1234147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha