لزوم تبیین پیشتازی روحانیت در عرصه های جهادی|پوستر اولین جشنواره دوسالانه گفتمان خدمت در ساری رونمایی شد

حجت الاسلام هرمز با بیان اینکه سالیان سال روحانیت غمخوار مردم و پشت و پناه محرومان بوده،گفت: تلاش داریم در قالب اولین جشنواره دوسالانه گفتمان خدمت، فعالیت های گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری که با محوریت طلاب خدمات رسانی کردند به جامعه معرفی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام حسین هرمز، امروز(30آبان) در نشست شورای سیاستگذاری اولین جشنواره دوسالانه گفتمان خدمت با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه درمازندران در حوزه امام علی(ع) ساری برگزارشد، تجربه نگاری و نشر فرهنگ انفاق و احسان را از جمله اهداف جشنواره گفتمان خدمت بیان و اظهار کرد: در هر استانی شورای سیاستگذاری با محوریت نمایندگی ولی فقیه، حوزه‌های علمیه و کمیته امداد تشکیل می‌شود.

 

مشاور امور روحانیون رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته جشنواره گفتمان خدمت به صورت پایلوت در چند استان از جمله مازندران اجرا می‌شود.

 

حجت الاسلام هرمز با بیان اینکه سالیان سال روحانیت غمخوار مردم و پشت و پناه محرومان بوده است تلاش داریم در قالب  این جشنواره فعالیت های گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری که با محوریت طلاب خدمات رسانی کردند به جامعه معرفی شود،‌ گفت:‌ گروه‌های فرهنگی، تبلیغی و مراکز نیکوکاری کمیته امداد با محوریت روحانیون اقدامات را در قالب نمایشگاه‌های به مدت سه تا پنج روز به نمایش خواهند گذاشت.

 

 

وی با بیان اینکه  این جشنواره در بازه زمانی پنجم تا هشتم آذرماه در مصلی امام خمینی(ره) ساری خبر داد و یادآورشد: گروه ها و فعالان جهادی ومراکزنیکوکاری برای شرکت دراولین جشنواره دوسالانه گفتمان خدمت باید تا30آبان درسایت Goftemankhedmat.irثبت نام نمایند.

 

حجت الاسلام هرمز از رونمایی از آرم و پوستر این جشنواره برای اولین بار در استان مازندران خبر داد و اظهار امیدواری کرد: به واسطه این جشنواره خدمات جهادی طلاب و روحانیون به درتسی روایت شود.

 

کد خبر 1234150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha