کم کاری دستگاه های فرهنگی در ترویج فرهنگ «عفاف و حجاب»

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه در فضای مجازی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب کم کاری شده است، گفت: با تولیدات جاذب و هنری می توانیم قلب ها را متمایل کنیم و باید دستگاه های فرهنگی پای کار بیایند و بیش از گذشته در این زمینه فعالیت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد رضایی ظهر امروز(۳۰ آبان) در جلسه ستاد عفاف و حجاب خراسان جنوبی اظهار داشت: باید در زمینه مباحث عفاف و حجاب اقدام به ایجاد یک نوآوری کنیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به اجرای طرح «قرار دخترانه» گفت: این طرح ویژه و خاص دختران است و مقرر شده است تا ۹۰ نفر از دختران خراسان جنوبی به استان کرمان و مزار سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی اعزام شوند.

 

وی بیان کرد: در حوزه مساجد طرح هایی در زمینه فرهنگ عفاف و حجاب در حال اجرا است که برکات خوبی خواهند داشت و اجرای بحث های تشویقی نیز یکی از راه های توسعه فرهنگ عفاف و حجاب است و بسیار موثر خواهد بود.

 

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دانشگاه ها بهترین کار این است تا شبکه سازی کنیم، ادامه داد: در دانشگاه ها به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید از ظرفیت همه دختران چه محجبه و چه غیر محجبه استفاده شود تا به تبلیغ چهره به چهره بپردازند چرا که دین فطری است و ذاتا هر کسی به دنبال رسیدن به ارزش ها است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در فضای مجازی جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب کم کاری شده است، افزود: با تولیدات جاذب و هنری می توانیم قلب ها را متمایل کنیم؛ باید دستگاه های فرهنگی پای کار بیایند و بیش از گذشته در این زمینه فعالیت داشته باشند.

 

وی گفت: فعالیت ها در زمینه فرهنگ و حجاب باید پیوسته باشد نه مقطعی و همان طور که غذای جسم اگر آلوده باشد به ما آسیب می رساند اگر غذای روح هم مسموم باشد ذهن جوانان را تغییر خواهد داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1234176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha