دیدار سرپرست فهمای خراسان جنوبی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی به منظور بررسی راهکارهای جذب اعتبار، با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی محقی سرپرست ستاد کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی به همراه تعدادی از کارشناسان این ستاد با حميد جهانشاهي رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان دیدار و گفتگو کرد.

 

حجت‌الاسلام محقی در این دیدار با اشاره به گستردگی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری در بدنه مساجد افزود: این مراکز در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و با هدف جذب جوانان به مساجد راه‌اندازی شده‌اند.

 

وی فعالیت حدود ۶۸۰ باب کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد استان را یادآور شد و گفت: از این تعداد، ۶۰ درصد در روستاها و ۴۰ درصد در سطح شهرها راه‌اندازی شده‌اند.

 

سرپرست ستاد کانو‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی خواستار حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در بحث تخصیص اعتبارات به این مراکز شد و یادآور شد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان نیازمند بروز رسانی تجهیزات و همچنین تخصیص اعتبار به منظور اجرایی شدن برنامه‌ های ویژه در حوزه مساجد هستند.

 

وی اظهارامیدواری کرد: با تخصیص اعتبارات به این مراکز فرهنگی و هنری در جوار مساجد، زمینه تربیت هرچه بیشتر هنرمندان انقلابی و تولیدات فاخر هنری از جمله سرود، تئاتر و ... از دل مساجد فراهم می شود که در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار تاثیرگذار است.

 

همچنین رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي خراسان جنوبی در این جلسه با اشاره به تعدد دستگاه‌های مرتبط در حوزه مسجد، بر بررسی راهکارهای قانونی برای حمایت مالی از ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تاکید کرد و قول مساعد در این زمینه را داد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1234190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha