حمایت ۱۷ میلیارد ریالی استاندار خراسان جنوبی از ۴ جشنواره فرهنگی هنری

استاندار خراسان جنوبی با حمایت از از برگزاری چهار جشنواره فرهنگی و هنری استان، تأمین مبلغ یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار برای برگزاری این جشنواره ها را متقبل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت بعدازظهر امروز دوشنبه (۳۰ آبان) در جمع کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اظهارکرد: چهار جشنواره رویداد کتاب، تالاب کجی نمکزار نهبندان، عکس و فیلم کویر و زندگی و نیز سواد رسانه ای به میزبانی استان حمایت مالی می شود. 

 

وی با تاکید بر اینکه این چهار جشنواره ملی باید در بهترین سطح و کیفیت برگزار شود، تأمین مبلغ یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار برای برگزاری این جشنواره ها را متقبل شد. 

 

استاندار خراسان جنوبی همچنین موافقت خود با برگزاری جشنواره ملی مطبوعات به میزبانی خراسان جنوبی را در سال آینده را اعلام کرد.

 

وی با پیشنهاد تأمین اعتبار لازم برای اجرای نرم افزار مالی در این مجموعه نیز موافقت کرد. 

 

وی به پروژه های نیمه تمام حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح استان اشاره کرد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است برای حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین این وزارتخانه در استان پیگیری لازم را انجام دهد.

 

قناعت با تشریح اقدامات در دستور کار استان برای اتمام پروژه های نیمه تمام، خاطرنشان کرد: در این دوره شاهد حرکت های جهشی و جهادی خواهیم بود.

 

وی با بیان این که کاستی های حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با وزیر مربوطه درمیان گذاشته شده است، اظهار داشت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه های فرهنگی و هنری از طریق مصوبات سفر، متمم سفر، استانی و ملی تأمین خواهد شد. 

 

 

 

 

 

کد خبر 1234192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha