تفکر بسیجی و جهادی الگوی مناسبی برای حل مسائل کشور است

قزل سفلی گفت: تفکر بسیجی و جهادی الگوی مناسبی برای حل مسائل کشور است و جهادگران با برخورداری از این تفکر در مقابل دشمن مستحکم و مقاوم ایستاده اند و به ولی نعمتان انقلاب اسلامی خدمت رسانی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، اسماعیل قزل سفلی، در افتتاحیه دومین رزمایش «جهادگران فاطمی» شهرستان فیروزآباد گفت: دشمنان در جنگ ترکیبی هوشمند امروز در بستر رسانه به ستون انقلاب اسلامی یعنی ولایت فقیه، به چتر انقلاب، یعنی اهل بیت (ع) و به متن انقلاب یعنی مردم هجوم آورده اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس ادامه داد: فریب خوردگان رسانه ای این روزها در ایران اسلامی آیه های مسلم حق را نیز نمی بینند و دشمن همانطور که در جنگ تحمیلی به صدام کمک می کرد اکنون با بوق های تبلیغاتی همان ها وارد شده است تا به کشور ما ضربه وارد کند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی الگویی به دنیا عرضه کرده است که نه تنها بدون آمریکا بلکه در تقابل با آمریکا هم می شود پیشرفت کرد و دشمن از پیشرفت و قدرت علم و ایمان جوانان کشور می ترسد و برای همین تلاش می کند جوانان ما را از ایمان، علم، خانواده، مدرسه و دانشگاه جدا کند و آنها را به امور کاذب سوق دهد اما طبق فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بساط این نقشه های شوم دشمن به زودی جمع خواهد شد.

قزل سفلی تاکید کرد: ملت ایران وارثان خون شهدا در دفاع مقدس و رخدادهای مختلف تاریخی هستند و امروز جوانان بسیجی و جهادگر با قدرت ایمان، اراده، بصیرت، آگاهی، علم و خودسازی باید خود را تقویت کنند.

وی ادامه داد: تفکر بسیجی و جهادی الگوی مناسبی برای حل مسائل کشور است و جهادگران با برخورداری از این تفکر در مقابل دشمن مستحکم و مقاوم ایستاده اند و به ولی نعمتان انقلاب اسلامی خدمت رسانی می کنند.

قزل سفلی با اشاره به اینکه  تمام بادها به سمت پرچم مقدس جمهوری اسلامی درحال وزیدن است، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمن قسم خورده ما هستند اما در درون کشور هم دشمنانی داریم و باقی ماندن در محرومیت نقاط مختلف کشور از خواسته های دشمن است اما امروز جوانان جهادگر مبارزه با محرومیت و فقر تنگه احد ما بوده و با همت بسیجی و جهادی به دبنال نبرد با دشمن هستند.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری اردوهای جهادی عنوان کرد: لازم است تا با مطالبه گری، اقدامات  انقلابی، تلاش شبانه روزی، هم افزایی تمامی دستگاه، وحدت، کار علمی و دانش بنیان  و ... در این عرصه تلاش کنیم و باید با فقر و محرومیت مبارزه کرد و تلاش کنیم نسل جدید را بر اساس ساختار های واقعی تربیت شده و فریب خورده رسانه های پوشالی را نخورند.

 

کد خبر 1234195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha