هیچ اغتشاشی در شهر سی سخت نبوده است/ مردم با فرهنگ شهر در پازل دشمن بازی نمی کنند

هاشمی مهر با اشاره به فوت شخصی در شهر سی سخت، گفت: این فرد به هر دلیلی در خانه و کنار خانواده فوت کرده و هیچ اغتشاشی نبوده که وی بخواهد در آن شرکت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید جواد هاشمی مهر عصر امروز (۳۰ آبان ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به فوت فردی در شهر سی‌ سخت که ضد انقلاب آن را به نظام نسبت داده‌اند، گفت: این فرد به هر دلیلی در خانه و کنار خانواده فوت کرده و هیچ اغتشاشی نبوده که وی بخواهد در آن شرکت کند، اما ضد انقلاب فوت وی را به نظام نسبت داده تا نظام را زیر سوال ببرد و فراخوان تجمع صادر کرده است.

 

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست در برابر برنامه و نقشه دشمنان، هوشیار و بیدار باشند و تحت تاثیر فعالیت‌ های رسانه‌ای آنها قرار نگیرند.

 

وی داشتن سواد رسانه‌ای در این برهه حساس را یک ضرورت دانست و افزود: دشمن اتحاد مردم ایران را نشانه گرفته که داشتن سواد رسانه‌ ای راه مقابله با هجمه دشمن است.

 

بنابراین گزارش؛ رسانه‌های ضدانقلاب در ادامه حرکت نخ‌نمای خود در سناریوی کشته‌ سازی برای اغتشاشات، ادعا کرده اند که مرحوم رضا شرفی از اهالی شهر سی‌سخت در تجمعات کشته شده، در حالی در این شهر تاکنون هیچ‌گونه تجمعی برگزار نشده است.

 

فرماندار شهرستان دنا هم در این زمینه به تسنیم گفت: تاکنون هیچ‌گونه تجمع اعتراضی در شهر سی‌سخت و شهرستان نبوده که بخواهد کسی کشته شود.

 

کوروش درخشان‌زاده هرگونه دستگیری و بازداشت در پی تجمعات را از اساس کذب دانست و افزود: مردم فرهنگ دوست و تمدن سازساز سی‌سخت در پاژل دشمن بازی نخواهند کرد و باید گفت معاندان به کاهدان زده‌اند.

 

پدر رضا شرفی می‌گوید: پسرم مشکل روحی و روانی داشت که بعد از درمان سرپایی، به خانه برگشتیم و دیروز در بغلم جان داد.

کد خبر 1234199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha