اجرای ۲۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در آموزش و پرورش

رئیس کانون بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۲۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، ایمان سبحان نژاد عصر امروز (۳۰ آبان ماه) در نشست ستاد بزرگداشت هفته بسیج در آموزش و پرورش که با حضور رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، گفت: بسیج، رسانه ای فراگیر و الهام گرفته از تفکر والای حضرت امام خمینی(ره) است که برنامه‌های هفته بسیج امسال پرشور تر از سال‌های گذشته در آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

 

رئیس کانون بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیا ن اینکه 250 عنوان برنامه جهت گرامی داشت هفته بسیج در سطح آموزش و پرورش پیش بینی شده، افزود: عطرافشانی و غبار رویی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، دیدار دانش آموزان با ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه دراستان، اجرای مسابقات ورزشی، اختصاص موضوع انشاء به هفته بسیج در مدارس و برگزاری دعای زیارت عاشورا و دعای ندبه و همایش پیاده روی بخشی از این برنامه هاست.

 

وی خاطرنشان کرد: در هفته بسیح، ویزیت رایگان در درمانگاه های سپاه فتح استان و درمانگاه فرهنگیان برای عموم فرهنگیان و دانش آموزان پیش بینی شده است.

 

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با تبریک هفته بسیج و تقدیر از فعالیت های خوب آموزش و پرورش، گفت: بسیج از زمان شکل گیری همواره در تمامی صحنه ‌ها حاضر بوده و پس از دوران طلایی دفاع مقدس نیز در زمینه خدمت‌ رسانی، تامین امنیت پایدار مردمی، اقدامات فرهنگی، اجتماعی و ... حضور پررنگی داشته است.
 

جاماسب بهمنیار با اشاره به اینکه با هماهنگی آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان برنامه های متنوعی در هفته بسیج اجرا خواهد شد، افزود: برگزاری نشست‌ های روشنگری و بصیرت ‌افزایی با محوریت جهاد تبیین، اهداء جهیزیه به فرزندان فرهنگی واجد شرایط، تجلیل از رابطان بسیج فرهنگیان و خرید تجهیزات ورزشی ویژ دانش آموزان بخشی از این برنامه ها خواهد بود.

 

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با تبریک هفته بسیج، گفت: به مناسبت هفته بسیج استخر شنای شهدای دانش آموز یاسوج در روز پنجشنبه سوم آذرماه از ساعت 16 تا 23 ویژه برادران فرهنگی و در روز جمعه چهارم آذرماه از ساعت 9 صبح لغایت 16 عصر ویژه خواهران رایگان خواهد بود.

 

فرشید کرمی افزود: همایش پیاده روی ویژه کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان نیز روز پنجشنبه سوم آذرماه تا گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است در این نشست دیگر اعضای نیز نظرات و دیدگاه های خود را در زمینه هرچه باشکوهتر برگزار کردن برنامه های هفته بسیج بیان کردند.

کد خبر 1234202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha