آموزش فیلم سازی بلند مدت سینمای جوانان در کهگیلویه و بویراحمد رایگان شد

دوره آموزشی هفت ماهه فیلم سازی در کهگیلویه وبویراحمد رایگان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، در راستای گسترش عدالت آموزشی و فرهنگی، دوره آموزشی هفت ماهه فیلم سازی در کهگیلویه و بویراحمد رایگان شد و نیز با هدف بهره‌برداری مطلوب‌تر از این امکان و همچنین استقبال متقاضیان، آزمون دوره هفت ماهه فیلم‌ سازی در استان کهگیلویه و بویراحمد و 9 استان دیگر، جمعه چهارم آذرماه برگزار خواهد شد.

بر این اساس داوطلبان شرکت در این آزمون در یاسوج که تاکنون موفق به نام­ نویسی در این آزمون نشده‌اند، می‌توانند از فرصت تمدید شده استفاده کنند.

دوره آموزشی هفت ماهه فیلم سازی سینمای جوان در سه گام و با آموزش دروس مورد نیاز فیلم سازی شامل کارگردانی عکاسی، فیلم نامه نویسی، فیلم برداری، صدابرداری، تدوین و... برگزار خواهد شد.

پیش از این، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی طرح آموزش رایگان فیلم ­سازی در این استان را اعلام و انجمن سینمای جوانان ایران را با هدف تحقق عدالت فرهنگی و آموزشی به منظور کشف استعدادهای نوظهور و تقویت و گسترش جریان فیلم ­سازی در استان‌های مختلف کشور مأمور اجرای این طرح کرده بود.

به این ترتیب مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون دوره هفت ماهه فیلم‌سازی در دفتر یاسوج، تا پایان روز پنجشنبه سوم آذر ماه تمدید شده و آزمون مربوطه روز جمعه چهارم آذرماه 1401 ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.

سینما دوستان گرامی می توانند جهت ثبت نام به آدرس: میدان معلم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی طبقه اول، دفتر انجمن سینمای جوانان مراجعه یا با شماره تلفن ۰۷۴۳۳۲۲۷۰۹۹و شماره همراه ۰۹۱۹۰۴۴۸۵۸۲تماس حاصل نمایند.

کد خبر 1234205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha