طرح های ورزشی مدارس برای نشاط اجتماعی توسعه می یابد

امیرپور با اشاره به آسیب های دوران کرونا و لزوم رونق تحرک دانش آموزان گفت: طرح های ورزشی مدارس برای نشاط اجتماعی توسعه می یابد.

آذر کیوان امیرپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به فعالیت های تربیت بدنی و سلامت مدارس اظهارداشت: تحرک و پویایی مدارس جزو مهمترین برنامه های این حوزه قرار گرفته که در نشاط اجتماعی و کاهش ناهنجاری ها نقش خواهد داشت.

 

 

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش اصفهان افزود: طرح های زیرساختی و برنامه های اجرایی ورزشی مدارس برای نشاط اجتماعی توسعه می یابد که 80 پروژه ورزشی در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

وی سالن ورزشی، زمین چمن مصنوعی و ساحلی و تجهیز مدارس به امکانات ورزشی را از جمله پروژه های در دست اجرای حوزه تربیت و بدنی و سلامت این اداره کل بیان کرد و گفت: خیرین در تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها نقش دارند.

 

امیرپور یادآورشد: تعدادی طرح ورزشی دیگر هم در دست اجرا بوده که در آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

وی با اشاره به طرح های اجرایی ورزشی مدارس خاطرنشان کرد: استفاده رایگان دانش آموزان و خانواده های آنان از امکانات ورزشی آموزش و پرورش در روزهای پنجشنبه و یکشنبه انجام می شود.

 

 

معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان، المپیاد ورزشی، مسابقات درون مدرسه ای و بین آموزشگاهی، ورزش صبحگاهی و آموزش رشته های ورزشی را از جمله دیگر طرح های اجرایی ورزشی در سطح استان اصفهان در مدارس بیان کرد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: ایجاد تکاپو و شور و نشاط اجتماعی برای کاهش آسیب های وابستگی به گوشی های هوشمند و بی تحرکی های دوران کرونا با طرح و برنامه های ورزشی انجام می شود.

 

 

کد خبر 1234219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha