اجرای طرح جهاد آب رسانی در البرز/ ۵۰ کیلومتر خط انتقال آب احداث می شود

طیران از اجرای طرح جهاد آب رسانی به طول ۵۰ کیلومتر خبر داد و گفت: این طرح، یک طرح ملی است که بخشی از آن در استان البرز اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز به نقل از سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، سرهنگ مهران طیران از اجرای طرح جهاد آب رسانی خبر داد و گفت: این طرح، یک طرح ملی است که بخشی از آن در استان البرز اجرا می شود. سازمان بسیج سازندگی مجری و شرکت آب و فاضلاب استان البرز کارفرما و ناظر این طرح است.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: در این طرح 50 کیلومتر خط انتقال آب احداث می شود که تاکنون بیش از 90 درصد آن انجام و آبگیری دو مخزن بتنی با ظرفیت 500 مترمکعب و یک مخزن هوایی با ظرفیت 200 مترمکعب نیز پیش بینی شده که یکی از مخازن بتنی تکمیل شده و دیگری 40 درصد پیشرفت داشته و پیشرفت آبگیری مخزن هوایی نیز 70 درصد است.

 

وی عنوان کرد: این اقدام ابتدای سال کلید خورد اما اجرای پروژه اوایل تابستان آغاز شد و ما موفق شدیم با بهره گیری از ظرفیت گروه های جهادی و همزمان کردن اجرای پروژه ها، جلوتر از برنامه زمانبندی طرح حرکت کنیم. کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت و سرعت اجرای طرح از جمله مزایای استفاده از گروه های جهادی و بهره گیری از ظرفیت های مناطق مربوطه است.

 

سرهنگ طیران با اشاره به استمرار اجرای طرح های جهاد آب رسانی و با بیان اینکه قرارداد جدیدی برای آبرسانی به 40 روستا منعقد خواهد شد، خاطرنشان کرد: تلاش ما بر آن است تا مشکلات همه روستاهایی که دارای تنش آبی هستند و آب مناطق در اختیار سازمان آب و فاضلاب است، برطرف شود. همچنین سعی می شود به شرط تخصیص اعتبارات لازم، فاز اول پروژه ظرف یک تا دو ماه آینده تکمیل شود.

 

 

کد خبر 1234239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha