افزایش تعرفه صادراتی پباز مشکلات زیادی برای کشاورزان جنوب استان ایجاد می‌کند

محمدمهدی فداکار گفت: استاندار کرمان با اشاره به این که افزایش تعرفه صادراتی پیاز مشکلات زیادی برای کشاورزان جنوب استان ایجاد می‌کند و حتماً باید در آینده نزدیک برداشته شود، گفت: وزیر جهاد کشاورزی هم قول داده که این تعرفه را بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، «محمدمهدی فداکار» در شورای اداری شهرستان جیرفت با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم رهرو راه شهیدان باشیم که برای این نظام مقدس اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، ما مدیون آنها هستیم.

 

استاندار کرمان، فلسفه وجودی مدیران را خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: خدمت بی‌منت به مردم اهمیت دارد و نیاز به گفتمان ندارند.

 

وی ابراز کرد: مردم در سخت‌ترین شرایط با نظام همکاری کردند، در خدمت به مردم هیچ منتی نباید باشد، دشمن تلاش کرد با ایجاد نارضایتی در کشور برای رسیدن به اهداف شوم خود بهره‌گیری کند، اما مردم آن را ناکام گذاشتند.

 

فداکار تصریح کرد: دست به اسلحه بردن دشمن و اقدامات تروریستی تیر آخر دشمن است و نشان داد که به آخر کار رسیده است.

 

استاندار کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان افزود: شهدای اخیر مظلومانه و برخی از آنها به بدترین شکل ممکن به شهادت رسیدند، مردم در حوادث اخیر با دشمن همراهی نکردند.

 

وی در خاتمه عنوان کرد: نوکری مردم به آقایی دنیا می‌ارزد و این خدمتگذاری مردم را نباید با هیچ چیز عوض کرد.

کد خبر 1234245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha