آموزش و پرورش در حوزه نرم افزاری باید برنامه ریزی داشته باشد

حجت الاسلام قاضی دزفولی با تاکید بر هم اندیشی نخبگان حوزه آموزش و پرو.رش گفت: دشمن در زمینه دانش آموزان و تسلط بر آنها برنامه ریزی دارد.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان اظهار کرد: در بیان امیرالمؤمنین (ع) سه خصلت نگاه و سکوت و کلام در انسان وجود دارد، نگاهی که در آن عبرت نباشد سهو، سکوتی که در آن تفکر نباشد غفلت و کلامی که در آن ذکر خدا نباشد لغو است.

 

امام جمعه دزفول افزود: خوشا به حال کسی که نگاهش موجب عبرت، سکوتش باعث فکر و اندیشه و کلامش موجب ذکر و یادآوری خدا و روز قیامت باشد و توفیق بکاء بر گناهان داشته و مردم از شرش در امان باشند.

 

وی در تبیین اوضاع کشور تصریح کد: در دوران همه گیری کرونا برخلاف دیگر کشورها در ایران تمام مکان‌هایی که فرصت زنده نگه داشتن فرهنگ را به عهده داشتند مانند مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و اجتماعات تعطیل شد و با دست خود موبایل و تبلت برای جوانان و نوجوانان برای آموزش مجازی فراهم کردیم و دشمن نیز از این فرصت استفاده کرد.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه دشمن به خوبی از ظرفیت دانش آموزان آگاه است و در این زمینه سرمایه گذاری می‌کند ادامه داد: امروز در آموزش و پرورش فقط به مسئله آموزش توجه می‌شود در صورتی که تربیت بر آموزش مقدم است، باید از نظر ساختاری بیشتر به آموزش و پرورش توجه داشت و این باید مطالبه روحانیت باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: در آموزش و پرورش در زمینه سخت افزاری کارهای زیادی از جمله مدرسه سازی و تجهیز مدارس صورت گرفته ولی در زمینه نرم افزاری کار قابل توجهی صورت نگرفته است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول یاد آور شد: باید نخبگان مرتبط با آموزش و پرورش هم اندیشی داشته و تولید فکر کنند.

 

کد خبر 1234280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha