مسئولان باید به اعتراضات به حق مردم رسیدگی کنند

کبیری گفت: اعتراض با اغتشاش فرق دارد و مسئولان باید به عنوان خدمتگزار مردم به اعتراضات به حق آنها رسیدگی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، ابوالحسن کبیری در گردهمایی نمایندگان تشکل‌های کارگری بیان کرد: دولت سیزدهم اولین دولتی است که برای خود برنامه سند راهبردی منتشر کرده که اولین شعار این سند داشتن ایران قوی و تحقق دولت مردمی است که قطع یقین باب میل دشمنان نظام نخواهد بود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین افزود: دولت به منظور گره گشایی امور مردم، در همه بخش های کشور از جمله صنعت، کشاورزی، آموزش و پرورش و غیره مطابق این سند برنامه‌ ارائه کرده و در جهت تحقق آن به صورت شبانه روز تلاش می‌ کند.

 

وی اضافه کرد: این دولت برای تحقق ایران قوی عزمش را جزم کرده و مردم هم به خوبی می‌دانند که دشمنان نظام این توطئه ‌ها را برای عدم تحقق این شعار انجام می‌ دهند و با روش‌های مختلف می‌خواهند جلوی پیشرفت روز افزون کشور را بگیرند.

 

کبیری با اشاره به تصویب طرح‌های بزرگ و بنیادین اقتصادی و اجتماعی در دولت و نگاه ویژه به استان قزوین اظهار کرد: مجموعه مدیریتی استان تمامی مشکلات به ویژه مشکلات موجود در حوزه کارگری را رصد و به منظور حل آن تلاش خواهد کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمن به وسیله به کارگیری رسانه‌هایی که در اختیار دارد، با کشته سازی و دروغ گویی، ضمن اهانت به پرچم و مقدسات مردم، مانع از دیدن پیشرفت‌ ها و حرکت در مسیر توسعه هر چه بیشتر و همچین اخلال در رسیدگی دولت در این امور می ‌شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین یادآور شد: اعتراض با اغتشاش فرق دارد و مسئولان باید به عنوان خدمتگزار مردم به اعتراضات به حق آنها رسیدگی کنند.

 

کد خبر 1234303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha