تخصیص اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی برای خرید تجهیزات آتش نشانی آران و بیدگل

شهردار آران و بیدگل از تخصیص اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی برای خرید تجهیزات آتش نشانی آران و بیدگل تا پایان سال خبر داد.

دکتر محسن صانعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در حاشیه بازدید از سازمان آتش نشانی آران و بیدگل گفت: تامین امنیت شهروندان در اولویت سیاست های مدیریت شهری آران و بیدگل است که در راستای این سیاست، اقدامات خوبی انجام شده و در حال انجام است.

 

شهردار آران و بیدگل افزود: در همین راستا یک دستگاه خودروی اطفائیه سبک پیشرو با هزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد ریال خریداری و پس از تجهیز در ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی آماده بهره برداری شده است.

 

صانعی ادامه داد: هم اکنون بازسازی یک دستگاه خودروی آبرسان آتش نشانی با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال به پایان رسیده است که پس از تجهیز تا چند روز آینده، عملیاتی خواهد شد.

 

شهردار آران و بیدگل افزود: همچنین خرید تجهیزات آتش نشانی با تامین اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال توسط شهرداری آران و بیدگل تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

 

صانعی ادامه داد: مدیریت شهری برنامه ریزی لازم برای خرید یک دستگاه خودرو اطفائیه سنگین به ارزش ۶۰ میلیارد را در دستور کار دارد که امیدواریم این خودرو تا پایان سال جاری به جمع خودروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آران و بیدگل اضافه شود.

کد خبر 1234314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha